خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند در گفت‌وگو با ایلنا:

خوب می‌دانم با کرار چطور باید برخورد کنم/برای جذب خسوس زودتر از بقیه اقدام کردیم

گسترش‌فولاد با جذب خسوس، بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ، همه تیم‌ها را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گسترش فولاد تا این‌جای فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته و با دو خرید خوب همه را غافلگیر کرده است. بعد از حضور چاگو، این تیم با جذب خسوس بمب اصلی را ترکاند و همه تیم‌هایی که به دنبال این دروازه‌بان بودند را ناامید کرد. گزینه سوم این تیم هم جاسم کرار است. صحبت‌های کمالوند در این مورد را در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا می‌خوانید:

حسابی بازار نقل وانتقالات را در اختیار گرفته‌اید. بعد از چاگو و خسوس،حضور کرار هم قطعی شده است؟

کرار برای بازی‌های کاپ آسیا فردا همراه تیمش به ایران می‌آید. با او قراردارم تا صحبت کنم و بعد از این جلسه قطعی شدن یا نشدن حضورش مشخص خواهد شد.

از جذب کرار و حاشیه‌هایش نمی‌ترسید؟

من و کرار اخلاق هم را خیلی خوب می‌شناسیم. کرار آرام‌ترین روزهایش زمانی بود که در تیم من بازی می‌کرد. من خوب می‌دانم با او باید چطور برخورد کنم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.

حضور او شاید بتواند از بیرون هم حاشیه‌هایی به تیم را تحمیل کند.

نه خیالتان راحت باشد این اتفاق نمی‌افتد. هیچ حاشیه‌ای در اطراف تیم ما نخواهد بود.

راز جذب خسوس چه بود؟ پیش‌بینی می‌شد این دروازه‌بان به تیم بزرگتری برود اما شما خیلی زود وضعیت او را مشخص کردید.

هیچ رمز و راز خاصی نداشت. تنها رمزش این بود که ما خیلی زودتر از بقیه دست‌ به کار شدیم از استقلال خوزستان و سپاهان درگیر وضعیت کادرفنی‌‌شان بودند و ما هم از این موقعیت استفاده کردیم و با خسوس توافق کردیم.

با این عملکرد در نقل و انتقالات هدفتان برای فصل آینده چیست؟

ما فصل دوم حضور گسترش فولاد در لیگ برتر در میان تیم‌های سقوط کننده بودیم فصل گذشته توانستیم ثبات داشته باشیم و این فصل به دنبال این هستیم تا بتوانیم رتبه‌ای بسیار بهتر از فصل قبل به دست بیاوریم و نیم‌نگاهی هم به آسیا داشته باشیم.

البته فصل گذشته هم با توجه به نحوه نتیجه‌گیری نیم‌فصل اول می‌توانستید رتبه بهتری بدست بیاورید. اما در نیم‌فصل دوم افت کردید.

افت ما در نیم‌فصل دوم چند دلیل داشت. یکی از آنها رفتن مهدی کیانی به تراکتورسازی و دیگری مصدومیت محمد نصرتی بود. غیبت این دو بازیکن ضربه زیادی به ما زد. یکی دیگر از دلایل هم این بود که ما در نیم‌فصل دوم در بازی‌های خارج از خانه چند امتیاز از دست دادیم که به خاطر کیفیت بسیار بد زمین بود.

خریدهای خوبی هم البته در نیم‌فصل دوم نداشتید.سیدصالحی. ترشیز.

ما بر اساس بودجه‌ای که داشتیم بهترین خرید را انجام دادیم. اما یکسری عوامل دست به دست هم داد تا آن‌ها موفق نباشند. امسال طوری بازیکن گرفته‌ایم که حتی در زمین بد هم به مشکل نخوریم و در هر شرایطی بتوانیم امتیاز بگیریم.

 

 

 

 

کد خبر : ۳۷۳۶۲۴