خبرگزاری کار ایران

نویدکیا شخصیت خودش را خراب کرد

چرخابی: مقصر اصلی مدیران باشگاه سپاهان‌اند که اجازه دخالت به محرم را دادند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۰۶۳

پیشکسوت باشگاه سپاهان معتقد است که محرم نویدکیا با صحبت‌هایی که در برنامه نود مطرح کرد شخصیت خودش را خراب کرد.

حسین چرخابی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، راجع به صحبت‌های شب گذشته محرم نویدکیا در برنامه نود گفت: اول باید بگویم که محرم در سه مورد مختلف به من تهمت زد که باید راجع به این موضوعات حرف بزنم. خدا را شکر الان در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم و برای هر حرفی سند و مدرک وجود دارد و با وجود همه رسانه‌های زیادی که در جامعه وجود دارد، می‌شود درستی یا دروغ حرف‌های یک نفر را متوجه شد. اشتباه محرم هم شب گذشته همین بود که حتی به خودش زحمت نداده بود برای صحبت‌هایی که می‌خواست مطرح کند هیچ سند و مدرکی نداشت.

او ادامه داد: من به عنوان یک مربی همیشه با بازیکن سالاری در فوتبال مخالف بوده‌ام و همه هم این موضوع را می‌دانند. اما باید این را بگویم که در قضیه محرم مقصر درجه اول مسئولان باشگاه هستند. چون که آن‌ها محرم را وارد این بازی کردند و از او خواستند در مواردی که مربوط به او نبود دخالت کند و نتیجه آن ةم شد همینی که می‌بینید. مصاحبه من راجع به محرم هم در گذشته در همین مورد بود و چیزی غیر از این نگفته بودم. ولی محرم فکر کرده که من از او انتقاد کرده‌ام.

پیشکسوت سپاهان اظهار داشت: محرم در بخشی از حرف‌هایش گفت من از استیماچ حمایت می کرده‌ام. در حالی که من به هیچ عنوان چنین کاری نکردم. از روز اولی که استیماچ به سپاهان آمد من به دلایل فنی و به خاطر اینکه رزومه خوبی نداشت با او مخالف بودم و اعتقاد داشتم چون وسط فصل هم آمده است نمی‌تواند کاری کند و مطمئن بودم چنین اتفاقاتی برای سپاهان رخ می‌دهد. حالا من کی از استیماچ حمایت کردم که محرم این حرف را زده نمی‌دانم. اگر او یک مصاحبه از من پیدا کرد که از استیماچ حمایت کرده باشم دیگر با فوتبال کاری نخواهم داشت.

محرم نویدکیا در بخشی از صحبت‌های خود گفت که حسین چرخابی قصد داشت کاری کند که محمود یاوری به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شود. چرخابی در واکنش به این موضوع گفت: آقای یاوری 43 سال که در فوتبال مربیگری می‌کند و آن زمانی که سپاهان به اسم شاهین اصفهان بود ایشان سرمربی شاهین بوده است. من در حدی نیستم که بخواهم کاری کنم که ایشان با این سابقه در فوتبال ایران جایی مربی شود و این حرف محرم نه تنها بی‌احترامی به من که بلکه بی‌احترامی به شخص محمود یاوری هم است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: من فقط در مورد محمود یاوری تنها حرفی که زدم این بود که به مدیران باشگاه گفتم باید یک کمیته فنی در باشگاه تاسیس شود و محمود یاوری هم رئیس آن باشد تا برای مسائل فنی تیم تصمیم‌گیری کنند. که اتفاقاً آن کمیته فنی هم تشکیل شد و محمود یاوری هم عضو آن است. بخاطر همین است که می‌گویم وقتی حرفی می‌زنیم باید برای آن سند داشته باشیم.

چرخابی عنوان کرد: محرم دیشب در برنامه نود تنها می‌خواست با مطرح کردن این حرف‌ها از خودش بخاطر کار‌هایی که کرده است دفاع کند و خودش را بی‌گناه جلوه بدهد. در حالی که همه چیز مشخص است. او به همه توهین کرد، از خبرنگاران گرفته تا مربیان فوتبال اصفهان. او در جایی گفت اصفهان مربی ندارد و من باید بگویم اگر اصفهان مربی ندارد پس شما چطور بازیکن شدی آقای نویدکیا؟ تو از بدو تولد بازیکن فوتبال بودی؟

وی در پایان گفت: متاسفانه محرم فقط با این حرف‌ها خودش را خراب کرد و وجه‌اش پیش مردم اصفهان تغییر کرد و من به خاطر این موضوع واقعاً متاسف هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز