خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: بحث اسپانسر تیم‌ ملی به من ارتباطی ندارد

علیرضا جهانبخش که این روزها درتمرین تیم ملی است احتمالا فصل آینده را هم در آلکمار خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش پیش از تمرین امروز تیم ملی گفت: «خدا را شکر اردوی خوبی را شروع کردیم. شرایط مناسب است. امروز اردو کامل شد و سایر نفرات هم به ما اضافه شدند. امیدوارم تمرینات خوبی را برگزار کنیم. این اولین اردوی ما بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است و امیدوارم شروع باقدرتی داشته باشیم.»

جهانبخش در مورد کیفیت اردو ادامه داد: «امروز دومین جلسه تمرینی را برگزار می‌کنیم و خیلی نمی‌توان در مورد وضعیت اردو اظهار نظر کرد. باید در ادامه وضعیت کار را بررسی کنیم.»

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد اسپانسر پیراهن تیم ملی گفت: «این مسئله به من ارتباط ندارد. این تصمیم فدراسیون و کادر فنی است. تازه یک جلسه تمرین برگزار کردیم و باید منتظر روزهای آینده باشیم تا کیفیت لباس‌ها را ببینیم.»

جهانبخش در رابطه با شرایط آلکمار هم گفت: «شرایطم دراین تیم بهتر شده است. در اوایل فصل وضعیت ما خوب نبود اما رفته رفته نتایج مناسبی گرفتیم و خدا را شکر به سهمیه لیگ اروپا رسیدیم. با مهره‌های جدیدی که جذب کردیم شرایط مان بهتر شده و آنها می‌توانند به ما کمک کنند.4 سال دیگر با آلکمار قرارداد دارم و تمام تلاشم را در این تیم انجام می‌دهم.»

 

کد خبر : ۳۷۴۱۷۲