خبرگزاری کار ایران

تبریزی‌ها سه سال در مورد من قضاوت نا عادلانه‌ای داشتند

قلعه‌نویی: فوتبال خوبی بازی کردیم اما نشد که برنده شویم

سرمربی تراکتورسازی گفت: به النصر امارات بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. از هواداران بابت حضورشان و اینکه معرفت ایرانی را نشان دادند تشکر می‌کنم. عدالت فوتبال رعایت نشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تراکتورسازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با وجود پیروزی 3 بر یک در دیدار برگشت مقابل النصر امارات، گفت: به النصر امارات بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. از هواداران بابت حضورشان و اینکه معرفت ایرانی را نشان دادند تشکر می‌کنم. عدالت فوتبال رعایت نشد.

وی افزود: داور در 2 بازی 3 پنالتی ما را نگرفت. فوتبال هم مثل زندگی است باید 5-6 گل می‌زدیم اما نشد. با وجود شایستگی و فوتبال خوبی که ارائه دادیم آن بالایی نخواست برنده شویم که باید دید حکمت چیست.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه عزیزان،‌اصحاب رسانه، مردم تبریز حلالیت می‌طلبم. از بازیکنان و همکارانم تشکر می‌کنم. از سعید عباسی و هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم دراین مدت هر کاری خواستیم کردند شاید محدودیت‌هایی هم بود. عباسی هر کاری که می‌خواست انجام داد. خدا را شکر می‌کنم که امروز ذهنیت مردم آذربایجان عوض شد و قضاوتی که علیه من می‌شد ناعادلانه بود. یکی از روزهای بد زندگی من است فوتبال خوبی بازی کردیم اما نشد که برنده شویم. از مدیریت و همه تشکر می‌کنم. فقط خوشحالم که ذهنیت مردم عوض شد و سه سال در مورد من قضاوت نا عادلانه‌ای داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که امروز باید بهترین روز او باشد چرا که مردم نشان دادند قدردان او هستند و اینکه چرا در 20 دقیقه اول بازی در دفاع خوب نبودند، گفت: در شروع بازی هم حملات خوبی داشتیم. در همان بیست دقیقه اول چند موقعیت داشتیم. به بازیکنان گفتم نباید گل بخوریم متاسفانه یک توپ ساده وارد دروازه ما شد. 4 دفاع ما مقابل یک بازیکن بودند. مشکل اصلی ما این بود که خالد گفتم نمی‌توانم بازی کنم یک جا به جایی انجام دادیم که با نبود شجاع خلیل‌زاده کارمان سخت‌تر شد. باز هم بابت تشویق هواداران خوشحال هستم. بسیار ناراحتم که تیم نتوانست برنده شود این تیم بسیار خوبی بود و واقعا حیف شد. بزرگترین برد ما این بود که ذهنیت مردم عوض شد. چه سال دیگر باشم چه نه اتفاق خوبی افتاد. قصد نداشتم به تراکتورسازی باز گردم اما همسرم گفت شاید این امتحان خدا باشد.

قلعه‌نویی  درخواست کرد به دلیل خستگی و ناراحتی دیگر سوالی پرسیده نشود که در پایان خبرنگاران هم برای سرمربی تراکتورسازی دست زدند.

 

کد خبر : ۳۷۴۳۰۳