خبرگزاری کار ایران

دلخوری شدید پیشکسوتان سرخابی از نویدکیا/ محرم از چشم ما افتاد!

پیشکسوتان سرخابی به اظهارات عجیب نویدکیا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محرم نویدکیا در برنامه نود، علاوه بر اینکه صحبت‌هایی علیه رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه سپاهان انجام داد، طعنه‌ای هم به پیشکسوت‌های استقلال و پرسپولیس زد. او گفت: رسول کربکندی مثل خیلی از پیشکسوت‌های استقلال و پرسپولیس منتظر است یک کرسی خالی در تیم پیدا کند تا به سرعت خود را به آن نیمکت مربیگری برساند.

او با این‌کار نه تنها به پیشکسوت‌های سپاهان توهین کرد بلکه ترکش حرف‌هایش دامن  بزرگان استقلال و پرسپولیس را هم گرفت. پیشکسوت‌های سرخابی در گفت‌وگو با ایلنا پس از این اظهارات نویدکیا واکنش‌هایی نشان دادند. این واکنش‌ها پس از گذشت ۴۸ ساعت از حرف‌های این بازیکن فوتبال انجام می‌گیرد.

محمد پنجعلی که از حرف‌های نویدکیا دلخور بود، گفت: احترام به پیشکسوت واجب است. من روی نویدکیا حساب دیگری باز می‌کردم که با این اظهارات او از چشمم افتاد. از شنیدن این حرف‌ها بسیار جا خوردم. پیشکسوت‌ها باید مورد احترام باشند زیرا الگوی خیلی از جوانان هستند.

پس از پنجعلی، حمید درخشان هم اینطور گفت: به نظر من مقصر باشگاه و هیات مدیره است که بازیکن سالاری به وجود آورده‌ است. این حرف‌ها از محرم بعید بود. احترام به پیشکسوت خیلی مهم است. محرم بداند که خودش هم روزی پیشکسوت می‌شود.

واکنش جواد زرینچه هم در نوع خودش جالب توجه بود. او به گفتن همین جمله بسنده کرد: حرف‌های او را جدی نگیرید.

مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، در مورد بازیکن سالاری در فوتبال ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می گوید:‌ مشکل از مدیریت باشگاه است که اجازه می‌دهد در تیم بازیکن سالاری به وجود بیاید. اگر بازیکن و مربی روی هم 50 درصد در این قضیه مقصر باشند مدیریت باشگاه به تنهایی 50 درصد مقصر به وجود آمدن بازیکن سالاری است.

پاشازاده در واکنش به اظهارات محرم نویدکیا در برنامه نود می گوید: آقای نویدکیا در برنامه نود گفتند که پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به دنبال کرسی خالی در باشگاهشان هستند. به نظر من این اصلا غیرمنطقی نیست که بزرگان باشگاه دوست داشته باشند به تیمشان کمک کنند.

بازیکن اسبق استقلال در ادامه گفت‌: نه تنها پیشکوستان استقلال،پرسپولیس و سپاهان به دنبال این هستند که در باشگاهشان سمتی داشته باشند بلکه در تمام تیم‌های دنیا به این شکل است.

این تنها بخشی از دلخوری‌های پیشکسوت‌های این دو باشگاه پرهوادار کشور بود که نشان می‌دهد حرف‌های نویدکیا تا چه حد باعث دلخوری شده است. آیا این موضوع باعث می‌شود که محرم نویدکیا به این فکر بیفتد که از پیشکسوت‌های این دو باشگاه دلجویی کند؟

 

کد خبر : ۳۷۴۳۹۷