خبرگزاری کار ایران

تاج: کسی نمی‌تواند برای انتخاب دبیر کل به من فشار بیاورد

شاید 4-5 تغییر در فدراسیون فوتبال داشته باشیم. اگر فردا صبح یکی به من بگوید این تغییرات چه کسانی هستند من جوابی نمی‌دهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تاج در حاشیه جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ به سوال خبرنگاران در مورد مسائل مختلف پاسخ داد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این چند روز پیش آمده بحث فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان و مربیان تیم‌هایی است که کمتر از 30درصد قراردادشان را گرفته‌اند. تاج دیروز اعلام کرده بود که تا مشخص شدن وضعیت سازمان لیگ امکان فسخ وجود ندارد.تاج در این مورد گفت:«بحث دیگری که امروز مطرح شد موضوع فسخ یکطرفه قرارداد بازیکنان و وضعیت باشگاه‌ها بود. خود من پیشنهاد دادم که باشگاه‌ها باید منافع بازیکنان را رعایت کنند و می‌بینیم که بسیاری از بازیکنان هنوز پول نگرفته‌اند اما قرارداد می‌بندند و دست‌شان هم به جایی بند نیست که این به نوعی زورگویی به بازیکنان است که پناهی هم ندارند. این موضوع باید در آئین‌نامه نقل و انتقالات اصلاح شود.از طرف دیگر فسخ یکطرفه اینگونه قراردادها خطرناک است چرا که بازیکن در چنگ دلالان می‌افتد. باید زمینه این موارد را در آئین‌نامه از بین برد که فکر می‌کنم این مسئله هم دنبال می‌شود.»

تاج در مورد وضعیت سربازان هم گفت:« بالاترین مقام در این موضوع سرلشکر باقری است که صحبت‌هایی هم انجام شد و ایشان این صحبت‌ها را به سرلشکر فیروزآبادی منتقل کرده است. الان هم برادران عزیزمان سردار کمالی و سردار باران‌چشمه نقطه نظرات فدراسیون فوتبال را شنیده‌اند و از درخواست‌های ما مطلع هستند. امیدواریم که تصمیم مثبتی در این باره گرفته شود. من خودم به این مسئله خیلی امیدوارم.»

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم گفت:« هم آقای اسدی هم من هم کفاشیان و اعضای سازمان لیگ کارمان را می‌کنیم اما شاید تغییراتی هم در فدراسیون فوتبال صورت بگیرد. شاید 4-5 تغییر در فدراسیون فوتبال داشته باشیم. اگر فردا صبح یکی به من بگوید این تغییرات چه کسانی هستند من جوابی نمی‌دهم اما فکر می‌کنم باید تغییراتی ایجاد شود. روی این مسئله فکر می‌کنم و زمان هم داریم و خیلی هم عجله نمی‌کنیم.

تاج درباره اینکه گفته می‌شود برای انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال فشارهای سیاسی وجود دارد، افزود: «ما فشارپذیر نیستیم. این را هم بگویم واقعا هیچ کسی روی ما فشاری نیاورده است. حداقل به من فشار نیاوردند.»

 

 

 

کد خبر : ۳۷۴۴۸۷