خبرگزاری کار ایران

پاسخ کردنوری به اظهارات نجف‌نژاد:

وقتی زیرنظر سرمربی یارگیری نمی‌شود تیم لطمه می‌خورد/اگر هر کسی بخواهد برای خودش تصمیم بگیرد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به نحوه یارگیری افشارزاده در این تیم واکنش نشان داد.

پس از اینکه مشخص شد مذاکراتی که باشگاه استقلال با بعضی بازیکنان لیگ انجام داده مورد تایید کادرفنی و زیر نظر سرمربی تیم نیست، مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال در آخرین اظهارات خود گفت: ده نفر از بازیکنان خوب لیگ را انتخاب کردم و به افشارزاده گفتم با آنها وارد مذاکره شود. در همین خصوص با عباس کردنوری، پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال به گفت‌وگو نشستیم که متن گفت‌وگوی ایلنا با وی را در ادامه می‌خوانید.

آیا اقدام نجف‌نژاد و افشارزاده در یارگیری‌های فصل نقل‌وانتقالات که زیر نظر سرمربی تیم عمل نمی‌کنند، حرفه‌ای است؟

آقای نجف‌نژاد به عنوان یک دلسوز این کار را کرده است و لیستی را تهیه کرده تا بتواند کمک حال تیم باشد. به این شکل که وقتی سرمربی تیم لیستی ارائه داد و همان بازیکنان در لیست او بودند بتوانیم راحت تر آنها را جذب کنیم. اما این تصمیم شخصی او بوده است و زیرنظر کمیته نقل‌وانتقالات و کادرفنی نبوده است.

آیا این که هرکس در استقلال با تصمیم‌های شخصی بخواهد برای باشگاه تصمیم بگیرد اشتباه نیست؟

قطعا اشتباه است. تصمیم‌ها در باشگاه باید جمعی باشند و اینکه هرکس برای خودش تصمیم بگیرد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود اما آقای نجف‌نژاد از سر دلسوزی اینکار را کرده است.

آیا از سر دلسوزی است که در این مقطع حساس که استقلال در فینال جام حذفی بازی دارد با بازیکنانی مثل غفوری مذاکره شود و تمرکز فخرالدینی به هم بخورد؟

بله دقیقا همینطور است. این کار اصلا حرفه‌ای نبود و باعث می‌شود تیم لطمه بخورد. باید با دوراندیشی و تفکر بهتری وارد نقل‌وانتقالات می‌شدیم.

به طور کلی وقتی حتی هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نیست آقای نجف‌نژاد و افشارزاده چطور تشخیص می‌دهند که در کدام پست با کدام بازیکنان مذاکره شود؟

این را سرمربی تیم تعیین می‌کند که در کدام پست نیاز به جذب بازیکن هست و در کدام پست نیاز به حفظ بازیکنان تیم است و حتما باید زیر نظر سرمربی و کادرفنی یارگیری شود.

کد خبر : ۳۷۴۵۱۰