خبرگزاری کار ایران

گودرزی: امیدوارم والیبال یک سهمیه خاص بگیرد

وزیر ورزش و جوانان معتقد است که نباید حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک ضعیف باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم امام رضا(ع) در کمیته ملی المپیک گفت: حضور کاروان ایران در بازی‌های المپیک ریو، باعث ثبات، آرامش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی که البته حضور در این عرصه‌ها اول اخلاقی و بعد قدرتمندانه باشد. در جهان سیاست تلاش‌ قدرت‌های بزرگ این است که قدرت سیاسی‌شان را به رخ بکشند. پس ما هم نباید کوتاه بیاییم و حضورمان ضعیف باشد.

وی افزود: جا دارد از فدراسیون‌های المپیکی که با توجه به محدودیت مالی تلاش کردند، تشکر کنم. باید فضا به صورتی مهیا شود که ورزشکاران در شرایط مناسب برای المپیک آماده شوند. تا این لحظه کسب سهمیه‌ها مطلوب بوده، امیدوارم تا تیرماه تعداد سهمیه‌ها اضافه شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط والیبالیست‌ها برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: این تیم در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌شود که امیدواریم یک سهمیه خاص را کسب کند تا ورزشکاران ایران در المپیک نماینده شایسته‌ای از نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، همچنین امیدواریم رکوردهای بهتری داشته باشیم و همان‌طور که در بخش بانوان در خصوص کسب سهمیه رکورد شکسته شد، در المپیک بازهم شاهد رکوردشکنی باشیم.

 

کد خبر : ۳۷۴۶۲۰