خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۴ به تمام تعهدات خودمان عمل کردیم

هاشمی: تا چند روز آینده بودجه را برای ما واریز می‌کنند

رئیس کمیته ملی المپیکاظهارداشت: از چند ماه قبل دنبال نام کاروان بودیم، با بررسی‌هایی که شد به این نتیجه رسیدیم همزمان با ولادت امام رضا نام کاروان به نام ایشان باشد که مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم هم امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک درباره اهتزاز پرچم امام رضا در این کمیته اظهارداشت: از چند ماه قبل دنبال نام کاروان بودیم، با بررسی‌هایی که شد به این نتیجه رسیدیم همزمان با ولادت امام رضا نام کاروان به نام ایشان باشد که مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم هم امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: ما پرچم کوچکی با نام امام رضا به دهکده بازی‌های المپیک می‌بریم تا از برکات امام هشتم استفاده کنیم. امیدوارم ایشان دعا کنند ورزشکاران ما بتوانند پرچم ایران را در المپیک ریو به اهتزاز در آورند.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره گلایه‌های ورزشکاران دوومیدانی و حاشیه‌های پیش آمده تصریح کرد: گلایه ورزشکاران به حق است اما ما باید به آرامش ورزش کشور کمک کنیم، در سال 94 به تمام تعهدات خودمان عمل کردیم، امیدواریم که حمایت‌ها امسال هم ادامه داشته باشد.

هاشمی درباره بودجه واریزی به فدراسیون‌ها یادآور شد: مهمتر از رقم بودجه مقدار تخصیص آن است، ما خواهش کردیم رقم 6 ماه اول را به ما بدهند تا بتوانیم به فدراسیون‌ها برای اعزام‌هایشان کمک کنیم، قول داده‌اند تا 8-7 روز آینده بودجه را به ما واریز کنند.

 

کد خبر : ۳۷۴۶۲۱