خبرگزاری کار ایران

سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال:

ما ایران هستیم و باید همیشه برنده باشیم/ حضور حامد حدادی کمک بزرگی به بازیکنان می‌کند

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: هر بازی برای ما تجربه جدید است و باید از آن استفاده کنیم. باید هر بازی بهتر و بهتر شویم. باید بازیکنان هم به یک هماهنگی برسند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، درک بائرمن پس از برتری 84 بر 68 تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل سوریه در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: در کوارتر اول بازیکنان ما به دلیل فشار تمرینات خسته بودند و شاید تحت فشار و استرس بودند. از سوی دیگر باهم بازی نکرده بودند، اما در کوارتر دوم خیلی بهتر شدند.

وی ادامه داد: بهنام در پست یک و جمشیدی در دو و بازیکنان دیگر در پست های دیگر بودند و این برای آنها تازگی داشت. ما باید بیشتر کار کنیم. در دفاع خوب بودیم و ریباند خوبی هم داشتیم. در کوارتر دوم واقعا عالی بودیم و همان چیزی که باید باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به اینکه ما هجده بازیکن داشتیم، گفت: سعی کردیم از همه بازی بازی بگیریم. در نیمه اول از 10 بازیکن استفاده کردیم. سعی کردیم به همه زمان بدهیم و این کار ما را خیلی سخت تر کرد، اما برای اولین بازی همه چیز خیلی خوب بود.

این موضوع به بازی ارتباط دارد و اینکه بازیکنان چه شرایطی داشته باشند.

وی ادامه داد: آنها تجربه بازی در سطح بالا را بدست می‌آورند. به جز ارسلان بقیه بازی کرده‌اند. خیلی خوب دفاع کرده و امتیاز آوردند، به خصوص در نیمه دوم. بسیاری از این بازیکنان که در زمین حاضر شدند قبلا برای تیم ملی بازی نکرده بودند و این باعث شده جنگندگی شان زیاد شود. انتظار من این است که آنها بهتر و بهتر شوند. در دفاع و حمله بیشتر جنگنده باشند.

بائرمن گفت: چون ما در آسیا چلنج میزبان هستیم، نیاز به انتخاب شدن نداریم اما این مسابقات برای آمادگی ما خوب است و باید برای قهرمانی برویم چرا که ما ایران هستیم و باید برنده باشیم. ما باید با جوانان کار کنیم و زمان بیشتری به بازیکنان بدهیم. باید روند بهتر شدن را ادامه بدهیم. هر بازی برای ما تجربه جدید است و باید از آن استفاده کنیم. باید هر بازی بهتر و بهتر شویم. باید بازیکنان هم به یک هماهنگی برسند.

سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: زمانی که یک تورنمنت را با برد پشت سر می‌گذارید، انگیزه خوبی ایجاد می‌شود. برای بازیکنان جوان این موضوع مهمی است.

ما بازی با فیلیپین را انتخاب کردیم تا این بازیکنان جوان، بازی در شرایط دشوار را تجربه کنند. وقتی در مانیل برابر فیلیپین با آن همه تماشاگر بازی می کنید، این مسابقه می‌تواند به جوانان تجربه بزرگی بدهد. تحت فشار باشند و بازی کنند. این برای ما مهم است. بردن و باختن همیشه مهم بوده اما هدف اصلی ما نیست. هدف ما این است که این بازیکنان با تجربه شوند و بعد به پیروزی برسند. بازی با فیلیپین این شرایط دشوار را برای تیم ما قرار می دهد.

وی با اشاره به شرایط حدادی گفت: حامد هم اضافه می شود و به ما کمک می‌کند. با حضورش به طور کامل شرایط ما و بازی‌مان تغییر می‌کند. حضور حامد به بازیکنان هم کمک بزرگی می‌کند.

با حدادی در ارتباط هستیم و او تلاش می‌کند بهترین شرایطش را داشته باشد و به ما اضافه شود. همیشه به دنبال این است که بهترین باشد و با بهترین شرایط به تیم کمک کند.

تیم ملی بسکتبال از یکشنبه هفته آینده در مسابقات غرب آسیا حاضر می‌شود.

 

کد خبر : ۳۷۴۹۴۸