خبرگزاری کار ایران

با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم

عزت‌الهی: دیدار با مقدونیه حداقل کاری بود که فدراسیون می‌توانست برای تیم ملی انجام دهد

بازیکن جوان تیم ملی گفت: 3 روز است که به جمع ملی‌پوشان ملحق شده‌ام و خوشبختانه جو بسیار خوبی در اردو حاکم است، من هم با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم.

به گزارش ایلنا، سعید عزت‌اللهی قبل از آغاز تمرین صبح امروز(جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: 3 روز است که به جمع ملی‌پوشان ملحق شده‌ام و خوشبختانه جو بسیار خوبی در اردو حاکم است، من هم با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم.

وی درباره دیدار با مقدونیه یادآور شد: دیدار با مقدونیه حداقل کاری بود که فدراسیون می‌توانست برای تیم ملی انجام دهد از این جهت که در همه جای دنیا بازی‌های دوستانه برگزار می‌شود. امیدوارم در این بازی دوستانه مربیان تیم ملی به خواسته خود برسند.

عزت‌اللهی درباره اینکه چرا در تیم رستوف فرصت بسیار کمی برای بازی کردن پیدا کرد، گفت: در این مورد باید بگویم که من 6 ماه اول حضورم در این تیم را به خاطر آماده نشدن آی‌تی‌سی از دست دادم و در نیم فصل دوم نیز تیم‌مان در کورس قهرمانی بود و نتایج بسیار خوبی کسب کرد. در این شرایط مربی تیم نمی‌توانست تغییری در ترکیب اصلی بوجود بیاورد اما او به فوتبال من اعتقاد دارد.

هافبک تیم ملی در مورد تیم آینده‌اش عنوان کرد: من با باشگاه رستوف قراداد دارم و امیدوارم در فصل جدید شرایطم در این تیم بهتر شود.

 

کد خبر : ۳۷۴۹۵۹