خبرگزاری کار ایران

کمتر از دو هفته دیگر به یونان می‌رویم

عاشورزاده: از المپیک سر بلند باز می‌گردم

عاشورزاده با اشاره بر تمرینات تیم ملی می‌گوید با بهترین شرایط به المپیک خواهیم رسید و نتایجی کسب می‌کنیم که مردم خوشحال شوند.

فرزان عاشورزاده، تکواندوکار المپیکی تیم ملی ایران در مورد مسابقات المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: المپیک به عنوان سخت‌ترین رویداد ورزشی جهان محسوب می‌شود و من هم به عنوان نماینده تکواندوی ایران در آن حضور دارم. برای کسب بهترین نتایج از تجربیات همه بزرگان و مربیان استفاده می‌کنم تا بتوانم از این رویداد سخت سربلند به کشور بازگردم.

او ادامه می‌دهد: باتوجه به اینکه در چند سال اخیر تکواندوی ایران جزو برترین‌های جهان محسوب می‌شود انتظارات از ما برای کسب مدال بسیار بالاست. همیشه تکواندو یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک بوده است، این شرایط را برای ما کمی مشکل می‌کند. نفرات تیم ملی ایران که به المپیک خواهند رفت میدان‌های سختی را تجربه کرده‌اند و با قدرت در برابر بزرگان تکواندوی جهان قرار گرفته‌اند. با توجه به این موضوع امیدوارم تا بتوانیم نتیجه‌ای که مردم با آن خوشحال می‌شوند را کسب کنیم.

عاشورزاده به تمرینات تیم ملی اشاره می‌کند و می‌گوید: تمرینات فنی و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. همه چیز برای نتیجه گرفتن در المپیک مهیا است. کمتر از دو هفته دیگر به یونان اعزام خواهیم شد تا با برگزاری مسابقات تدارکاتی در آخرین میدان قبل از المپیک برای شناخت بهتر نقاط قوت و ضعف خود استفاده کنیم. تمرینات ما پلی است برای رسیدن به المپیک که با نتیاج کسب شده در بهترین شرایط به المپیک خواهیم رسید.

 

کد خبر : ۳۷۵۱۲۴