خبرگزاری کار ایران

تغییرات تیم ملی در غیاب آندرانیک تیموریان؛

دژاگه کاپیتان می‌شود، کامیابی‌نیا و عزت‌الهی فیکس

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۲۹۲

آندرانیک تیموریان، بزرگترین غایب تیم کی‌روش در بازی مقابل مقدونیه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بزرگترین خط‌‌ خورده لیست کی‌روش برای بازی‌های پیش‌رو، آندرانیک تیموریان است. کاپیتان تیم ملی که به دلیل مصدومیت هفته‌های پایانی لیگ را از دست داد نتوانست با وجود تلاش کادرپزشکی تیم ملی به بازی‌ مقابل مقدونیه برسد. اگرچه غیبت تیموریان می‌تواند تمرین بسیار خوبی باشد تا بازی کردن بدون او را هم یاد بگیرند. سوالی که بعد از غیبت آندو پیش می‌آید این است که چه کسی کاپیتان تیم ملی در این بازی‌ها خواهد بود؟ این طور که شنیده‌ می‌شود در غیاب آندو، اشکان دژاگه مثل بازی قبلی که تیموریان حضور نداشت کاپیتان خواهد بود. اگر چه بازیکنانی مثل جلال حسینی و شجاعی، سابقه بیشتری در تیم ملی دارند اما کی‌روش نشان داده که در انتخاب کاپیتان، سابقه برایش اهمیتی ندارد و موارد دیگری را در نظر می‌گیرد.

همچنین در میانه میدان هم نوبت به یک زوج جوان خواهد رسید تا توانایی‌های خود را امتحان کنند. با توجه به اینکه امید ابراهیمی هم تیم ملی را همراهی نکند، میانه میدان در اختیار کمال کامیابی‌نیا و سعید عزت‌الهی خواهد بود تا توانایی‌هایشان را به کی‌روش نشان دهند.

اگرچه آندرانیک تیموریان بعد از خداحافظی جواد نکونام، اصلی‌ترین مهره تیم ملی است اما با توجه به سن بالایش شاگردان کی‌روش باید هر چه زودتر به بازی کردن بدون او عادت کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز