خبرگزاری کار ایران

از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و باختیم

عبداللهی: از دست رفتن قهرمانی برای ما و هواداران بسیار تلخ بود

مشاور سرپرست استقلال گفت: متاسفانه با وجود تمام تلاشی که کادرفنی و بچه‌ها در چند وقت اخیر و در خود بازی داشتند، نتوانستیم قهرمان شویم و شکست تلخی را تجربه کردیم.

نصراله عبداللهی، مشاور سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به شکست استقلال در فینال جام حذفی برابر ذوب‌آهن گفت: متاسفانه با وجود تمام تلاشی که کادرفنی و بچه‌ها در چند وقت اخیر و در خود بازی داشتند، نتوانستیم قهرمان شویم و شکست تلخی را تجربه کردیم.

او ادامه داد: استقلال در بازی دیشب خوب بازی نکرد و به نظرم بازی زیاد جالبی را ندیدیم. البته موقعیت گلزنی زیاد داشتیم و می‌توانستیم بازی را در وقت قانونی ببریم که به پنالتی نکشد، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و باختیم.

مشاور سرپرست استقلال در واکنش به اعتراض‌های هواداران این تیم پس از شکست دیشب و درخواست آنها برای برکنار پرویز مظلومی تصریح کرد: شکست در فینال و از دست رفتن قهرمانی برای ما و هواداران بسیار تلخ بود و به نظرم هوادارن هم حق دارند که اعتراض کنند. در مورد برکناری و یا ماندن مظلومی هم این هیات مدیره است که تصمیم می‌گیرد و باید دید در نشست بعدی هیات مدیره چه تصمیمی در این رابطه گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که پرویز مظلومی تا چه اندازه شانس باقی ماندن روی نیمکت استقلال را دارد عنوان کرد: من نمی‌توانم به این سوال جواب دقیق بدهم. برای اینکه تصمیم‌گیرنده نیستم. فردا هیات مدیره جلسه دارد و در این نشست همه چیز مشخص خواهد. اگر قرار باشد مظلومی در سمت خود ابقا شود باید تمام امکانات برای موفقیت او فراهم شود و تا آخرین لحظه از او حمایت کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

عبداللهی در پایان راجع به میزبانی خرمشهر و شرایط استادیوم محل برگزاری فینال نیز گفت: برعکس چیزی که تصور می‌شد شرایط خوب بود و بازی در شرایطی خوبی برگزار شد. البته یک مقدار کمبود امکانات بود که باید برای فصل بعد برطرف شود. زمین بازی هم آنچنان ایده‌آل نبود اما در کل خوب بود. برای فصل بعد اگر بازی را در ماه اردیبهشت برگزار کنند هم هوا بهتر خواهد بود و به نظرم خرمشهر این توانایی را دارد که هر فصل میزبان فینال جام حذفی باشد.

 

کد خبر : ۳۷۵۹۶۷