خبرگزاری کار ایران

رمزگشایی از افشاگری‌های مظلومی در برنامه نود؛

م.ب مورد نظر مظلومی کیست؟

پرویز مظلومی شب گذشته در برنامه نود از افرادی سخن به میان آورد که شناسایی‌شان چندان هم کار دشواری نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، همان‌طور که انتظار می‌رفت حضور پرویز مظلومی در برنامه 90 با افشاگری و حاشیه‌های زیادی همراه بود. یکی از مباحث اصلی مصاحبه هم مهدی رحمتی و شایعه دخالت‌هایش بود که از ابتدای فصل شنیده می‌شد و مشخص بود که یکی از سوالات اصلی فردوسی‌پور  خواهد بود. البته مظلومی علاوه بر رحمتی از یک تصمیم‌گیر دیگر هم در باشگاه نام برد. فردی که هرگاه فرهاد مجیدی به تیم نزدیک شد او هم جایگاهش در تیم مستحکم‌تر و نقشش در تصمیم‌گیری‌های استقلال بیشتر شده.

او در میان اهالی فوتبال با نام مستعار م.ب شناخته می‌شود و استقلالی‌ها و هر کسی که حتی یک بار هم سر و کارش به استقلال افتاده با او آشنایی دارد. او اولین بار توسط امیر قلعه‌نویی نامش در رسانه‌ها مطرح شد و امیرقلعه‌نویی به واسطه سن بسیار کم این فرد در آن زمان از او به نام «بچه» نام برد.

امیر قلعه‌نویی هم که استقلال را در سال 88 قهرمان لیگ برتر کرد ، به خاطر اختلاف نظر با واعظ آشتیانی از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. یکی از اساسی‌ترین مشکلات قلعه‌نویی و واعظ نیز به حضور عجیب همین فرد در باشگاه استقلال برمی‌گشت. واعظ آشتیانی نیز در جواب قلعه‌نویی گفته بود همین بچه تو را سرمربی تیم ملی کرده بود.

نکونام هم در مصاحبه‌ای دلیل جدایی‌اش در استقلال را مشکل با این فرد اعلام کرده بود.

پرویز مظلومی با حرف‌هایش نشان داد که او مجددا به استقلال بازگشته و خیلی از تصمیمات مدیریتی در تیم را باید زیر سر او دانست. البته این مربی در پاسخ سوال فردوسی‌پور که از او پرسید آیا منظور شما م.ب است به یک لبخند اکتفا کرد و پاسخ مثبتی به این سوال نداد. با این حال شنیده می‌شود حتی برنامه‌ریزی در مورد این که فرهاد مجیدی کدام‌ باز‌ی‌ها به ورزشگاه برود که بتواند جو تیم را به نفع خود برگرداند توسط او انجام می‌شده.

بعد از صحبت‌های مظلومی می‌شود نتیجه گرفت علاوه بر تمام مشکلات فنی که در تیم پرویز مظلومی وجود داشت یک مثلث حاشیه‌ساز هم نقشی اساسی در مشکلات این فصل استقلال داشته‌اند؛ مثلثی که به اهدافشان در استقلال بسیار نزدیک شده‌اند. 

 

کد خبر : ۳۷۶۴۱۹