خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا:

مظلومی نباید زیر بار استعفا برود/ استقلال یک مدیرعامل تمام وقت می‌خواهد

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این باشگاه نیاز به یک مدیرعامل تمام وقت دارد. کسی که برای حل مشکلات این تیم زمان کافی داشته باشد.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به صحبت‌های شب گذشته پرویز مظلومی در برنامه نود گفت: حرف‌هایی که مظلومی دیشب زد را من از چند ماه پیش در مصاحبه‌هایم می‌گفتم و همیشه گفته بودم او در استقلال تنها است. اما با این حال وقتی دیشب حرف‌های او را شنیدم واقعاً دلم برایش سوخت. پرویز از اول فصل در باشگاهی به این بزرگی تنها بود و جالب این‌جاست که هیچ وقت هم حرفی به زبان نیاورد و اجازه نداد دستیارانش هم حرفی بزنند.

او ادامه داد: خود من بارها به او گفتم راجع به مشکلاتی که داری حرف بزن تا مردم بدانند چه جریاناتی در باشگاه وجود دارد. آن زمانی که تیم نتیجه می‌گرفت گفتم الان که صدر جدول هستی حرف بزن که او هیچ چیزی نگفت و واقعاً اشتباه کرد. اگر در آن موقع در مورد اتفاقات درون باشگاه حرف می‌زد به دل مردم می‌نشست. حتی بعد از باخت در دربی که استقلال دو بازی بعدش را برد و دوباره صدرنشین شد، بهترین زمان برای مطرح کردن مشکلات بود که باز هم در آن مقطع مظلومی سکوت کرد.

فریبا تاکید کرد: مظلومی آدم بسیار محجوبی است که کم حرف می‌زند. من قصد دفاع از عملکرد او را ندارم و حتی بارها به خاطر مسائل فنی هم از او انتقاد کرده‌ام و اعتقاد دارم خودش و دستیارانش اشتباهات فنی زیادی در کارشان داشتند اما این فصل در حق او کم لطفی شد. وقتی هم که حرفی نمی‌زنی طبیعی است که هواداران از اوضاع بی‌خبر باشند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اخراج احتمالی پرویز مظلومی از این تیم نیز عنوان کرد: مظلومی اگر قهرمان جام حذفی هم می‌شد باز اخراجش می‌کردند. برای اینکه در باشگاه خیلی‌ها با او موافق نبودند. البته باید خروجی جلسه امروز هیات مدیره مشخص شود و این احتمال وجود دارد که این جلسه اصلاً به نفع او تمام شود. من حتی شنیدم که آقای افشارزاده  گفته است پولی نداریم به مظلومی بدهیم که از نظر من معنی این حرف فقط این است که کاری کنند او مجبور به استعفا شود. به همین دلیل می‌گویم مظلومی به هیچ وجه نباید زیر بار استعفا دادن برود. برای اینکه اگر این کار را بکند خیلی‌ها به هدفشان می‌رسند.

بهتاش فریبا در پایان در مورد عملکرد بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال گفت: ایشان به دلیل حضور در وزارت ورزش وقت زیادی ندارد که برای استقلال بگذارد. برای همین هم نصراله عبداللهی را کنار خودش آورد تا در مسائل اجرایی به باشگاه کمک کند. این باشگاه با این همه هوادار یک آدم تمام وقت می‌خواهد و اگر قرار است افشارزاده در استقلال بماند باید دیگر فعالیتی در وزارت ورزش نداشته باشد. این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و همه هواداران از تیم توقع قهرمانی دارند. به همین دلیل نباید طوری باشد که فقط سرمربی پاسخگوی نتیجه نگرفتن تیم باشد. 

 

کد خبر : ۳۷۶۴۵۱