خبرگزاری کار ایران

آقای سرپرست تکروی می‌کند؟

پشت پرده اختلافات درونی در باشگاه پرسپولیس

در حالی که همه تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر مربی‌شان هستند به نظر می‌رسد برخی تصمیمات یک سویه در باشگاه پرسپولیس باعث شده تا اعضای هیات مدیره دلخوری‌شان را بروز دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هیات مدیره پرسپولیس اختلافات شدیدی وجود دارد. این اختلافات به حدی است که حتی جعفر کاشانی یکی از اعضای با سابقه هیات مدیره هم در مصاحبه‌اش به آن اشاره می‌کند. کاشانی امروز در مصاحبه‌ای گفت: «اختلاف‌نظرهایی در هیأت مدیره باشگاه وجود دارد اما این اختلاف‌ نظرها در روند مثبت کار تأثیرگذار نبوده است.» او همچنین تاکید کرده که آنهایی که باید منظورش را بدانند خواهند دانست که چه اختلافاتی در درون هیات مدیره وجود دارد.

این اختلاف نظرها اما از فصل گذشته آغاز شد. از همان روزهایی که بعضی از اعضای این هیات به شدت با حضور برانکو به خصوص بعد از چند نتیجه ضعیف مخالف بودند. البته آنها با گذشت زمان و با نتیجه‌گیری پرسپولیس و مقبولیت این مربی کم‌کم به حاشیه‌ رانده‌ شدند. با شروع فصل نقل و انتقالات اما باز هم این اختلافات با شکل جدیدی آغاز شده است. این بار اختلافات جدی بر سر جذب بازیکن است. با این که قرار است از لیستی که برانکو در اختیار باشگاه قرارداده بازیکن جذب شود اما هر کدام از اعضای هیات مدیره ساز خود را می‌زنند. یکی خالد شفیعی را می‌آورد. یکی با محمدعلی فرامرزی مذاکره می‌کند. در راس این‌ها علی‌اکبرطاهری هم با اختیار خودش با جلال حسینی مذاکره می‌کند و صحبت‌های نهایی را با برانکو انجام می‌دهد. این بی‌برنامگی باعث شده تا اختلافاتی در هیات مدیره بوجود بیاید. هر عضو هیات مدیره می‌خواهد خودش هم در جذب بازیکنان تیم نقش داشته باشد و از آن سو هم برخی از اعضای هیات مدیره از این که طاهری بدون این که تصمیماتش را در جلسه با آنها مطرح کند پیش می‌برد، ناراضی هستند. آنها معتقدند رفتار حرفه‌ای ایجاب می‌کند که سرپرست باشگاه پرسپولیس تکروی نکند و در مورد مسائل مختلف با آنها مشورت کند.

همین تصمیمات سرخود باعث شد تا علی فرامرزی که بازیکن پدیده بود به خیال سهمیه لیگ یکی قرادادش را ثبت کند و از آن سو هم هیچ کس از ثبت قراردادش اطلاع نداشته باشد!‌

شدت این اختلافات به حدی است که حتی شنیده می‌شود یک یا دو عضو از این جمع برای فصل جدید جدا خواهند شد و جای خود را به گزینه‌های دیگری خواهند داد تا بخشی از این اختلافات برطرف شود تا شاید چرخ باشگاه پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات سریع‌تر از حالت فعلی بچرخد و بتوانند بازیکنان مورد نیاز را قبل از این که دیر بشود جذب کنند. 

 

کد خبر : ۳۷۶۴۷۷