خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه:

خوشحالم به عنوان مربی ویژه سال انتخاب شدم/ به‌ دنبال بازی تدارکاتی برای تیم ملی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ملی انجام شده است و ما به‌دنبال بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه مراسم معرفی برترین مربیان سال فوتبال که توسط کانون مربیان برگزار شد، اظهار داشت: کانون مربیان لطف کرده و هر سال این مراسم را برگزار می‌کند و من هم به‌عنوان عضو کوچکی از جمع مربیان به این مراسم آمدم.

وی در مورد اینکه خودش با توجه به عملکرد خوبی که داشت و تیم ملی فوتسال را قهرمان آسیا کرد در این مراسم به‌عنوان یکی از برترین‌ها انتخاب شد، گفت: من به‌عنوان مربی ویژه سال انتخاب شدم که از این مسئله خوشحالم و از همه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ملی انجام شده است و ما به‌دنبال بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی هستیم. بحث ما فقط این است که برای بازیکنان تا آغاز جام جهانی اردوی تدارکاتی و بازی بگذاریم. تا به امروز شرایط خوبی بوده و منتظر هستیم اردوی بعدی‌مان برگزار شود.

ناظم‌الشریعه در واکنش به این مسئله که سالن آکادمی ملی فوتبال اجاره داده شده بود و سرانجام این مسئله چه شد، اظهار داشت: سالن اجاره داده نشده بود، بلکه ما هتل نداشتیم که این مشکل هم برطرف شد.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیم ملی فوتسال در جام جهانی چه نتیجه‌ای کسب کند و چه قولی می‌دهد، گفت: باید منطقی فکر کنیم. اگر برنامه‌ریزی صورت گرفته به درستی انجام شود و بازی‌های تدارکاتی را انجام دهیم، شرایط خوبی خواهیم داشت و با آمادگی بالا به جام جهانی می‌رویم.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه به نظرش سطح لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال در فصل گذشته چطور بود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی بهتر شده و سطح فوتسال و فوتبال‌مان هم بالاتر رفته است. استعداد در فوتبال و فوتسال ما زیاد است که مطمئناً با برنامه‌ریزی بهتر این استعدادها بیشتر نمایان می‌شوند.

 

کد خبر : ۳۷۶۵۵۰