خبرگزاری کار ایران

آیا مدیرعامل تراکتورسازی مقابل هیات مدیره باشگاه قرار گرفته؟

سازها در باشگاه‌ پرطرفدار تبریزی کوک نیست

به نظر می‌رسد هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بر سر برخی مسائل اختلافات جدی با یکدیگر دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی که سال قبل، پیش از پایان نیم فصل اول هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت. در مدت زمان حضور خود در این تیم عملکرد خوبی داشت و جدا از کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم، توانست این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار به مرحله حذفی ببرد.

هر چند که در پایان فصل او و تیمش در کسب سهمیه فصل بعد آسیا و صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان ناکام بودند، اما همین پیشرفت قابل توجه تراکتورسازی در عرض یک نیم فصل موجب شد تا هواداران این تیم و هیات مدیره این باشگاه، برای تمدید قرارداد قلعه‌نویی علاقه نشان بدهند. به نحوی که در آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی نیز کلیه اعضا متفق‌القول بر تمدید قرارداد سرمربی تیم تاکید کرده و خواستار ادامه حضور او برای فصل آینده شدند.

البته بعد از پایان همان جلسه، سعید عباسی مدیرعامل باشگاه در مصاحبه با خبرنگاران، در اقدامی جالب اعلام کرد امیر قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تراکتور برای فصل آینده است و به غیر از او چند گزینه دیگر نیز مدنظر باشگاه قرار دارند. صحبتی که البته با واکنش تند هیات مدیره روبرو شد، اما پرده از وجود دودستگی در باشگاه پر طرفدار تراکتورسازی برداشت. به نظر می‌رسد که البته عباسی این حرف را بی‌دلیل به زبان نیاورده است و گفته می‌شود در جلسه هیات مدیره، صحبت‌هایی مطرح شده است که برخلاف میل مدیرعامل بوده و او هم به دلیل ناراحتی از همین حرف‌ها قصد برهم زدن بازی را داشته است.

نکته قابل توجه اما این است که علیرغم تذکر هیات مدیره به سعید عباسی، او همچنان به رویه خود ادامه می‌دهد. به نحوی که در تازه‌ترین اقدام خود در شرایطی که سرمربی تیم هنوز مشخص نشده است، بحث پیشنهاد به علی کریمی، احمدرضا عابدزاده و کریم باقری را برای حضور در کادرفنی تراکتورسازی مطرح کرده و خواستار حضور این سه اسطوره فوتبال کشور در تبریز شده است. موضوعی که البته با واکنش کریم باقری نیز روبرو شده و او در واکنش به همین خبر گفته است: "چطور در حالی که هنوز معلوم نیست چه کسی سرمربی تراکتور شده است، پیشنهاد حضور در کادرفنی را به ما داده‌اند؟؛ انتخاب دستیاران به عهده سرمربی تیم است نه باشگاه."

در حالی که اغلب تیم‌های مدعی لیگ و رقبای تراکتورسازی این روزها در حال فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات و بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد هستند، شرایط در باشگاه تراکتورسازی زیاد خوب به نظر نمی‌رسد و به دلیل وجود اختلافات پشت پرده معلوم نیست وضعیت سرمربیگری این تیم پرطرفدار چگونه خواهد بود. 

 

کد خبر : ۳۷۶۷۷۲