خبرگزاری کار ایران

فعلاً نمی‌توانیم به مشکل اسلحه‌ها بپردازیم

علی‌آبادی: سقوط احمدی در رنکینگ به خاطر شرکت نکردن در مسابقات است

علی آبادی می‌گوید تیراندازان ما از فرودگاه مستقیما به محل برگزاری مسابقات می‌روند و وقت استراحت ندارند.

طاهره علی‌آبادی، نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی در خصوص تمرینات بانوان تیرانداز المپیکی ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تمرینات تیم ملی بانوان با توجه به کمبود اردوها و اسلحه و فشنگ خوشبختانه با انگیزه دنبال می‌شود. هفته آینده هم تیم ملی به آلمان اعزام خواهد شد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضمن انجام تمرینات ایده‌آل، مسابقه تدارکاتی هم داشته باشند.

او ادامه می‌دهد: ما اکنون در شرایطی نیستیم که بخواهیم به موضوع اسلحه‌ها و مشکلات موجود بپردازیم و تنها تلاش می‌کنیم تا از نظر روحی و روانی تیم ملی را حفظ کنیم تا بچه‌ها بتوانند با انگیزه مناسبی برای کسب مدال در المپیک تلاش کنند.

علی‌آبادی در خصوص دلایلی که باعث شده الهه احمدی از نفر اول رنکینگ جهان به رده نهم سقوط کند خاطر نشان می‌کند: باید توجه داشت که احمدی به دلیل برخی از مشکلات به چند سری از مسابقات اعزام نشد و متاسفانه در مسابقاتی که شرکت کرد هم نتوانست امتیازات لازم را کسب کند. این مسایل باعث آن شد که او در رنکینگ جهانی که به نوعی اعتبار تیراندازان محسوب می‌شود از رده اول به رده نهم سقوط کند. با این وجود تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات پیش‌رو تا المپیک برطرف شود و او به جایگاه قبلی خود بازگردد.

نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی به شرایط موجود قبل از المپیک اشاره می‌کند و می‌گوید: همه مسئولان در تلاش هستند تا مسایل تیراندازان ایرانی که شانس بالایی برای کسب مدال در المپیک را دارند حل شود. بانوان در دور پیش مسابقات آلمان از فرودگاه مستقیما به محل برگزاری مسابقات رفتند و این دلیل باعث آن شد که نتوانند کیفیت بالایی در تیراندازی داشته باشند.

 

 

کد خبر : ۳۷۶۹۵۰