خبرگزاری کار ایران

استقلال باید برای قهرمانی در آسیا بسته شود

نجف‌نژاد: قبل از فینال جام حذفی باید سرمربی را تغییر می‌دادیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال فصل گذشته بهترین فرصت را برای کسب 2 جام داشت اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده در اواخر فصل گذشته و نتایجی که استقلال گرفت،‌ در گفت و گو با رادیو ورزش گفت:‌ همانطور که می‌دانید استقلال فصل گذشته بهترین فرصت را برای کسب 2 جام داشت اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به همین علت با توجه به اینکه هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه استقلال هستند و آنها خواستار تغییر شرایط بودند اقدام به تغییر سرمربی کردیم.

وی افزود: استقلال همیشه باید برای قهرمانی بسته شود نه اینکه برای دوم سومی. بعد از جام حذفی شرایط عمومی ایجاب می‌کرد که هیأت مدیره تغییراتی را ایجاد کند. اگرچه من معتقدم که این تغییر باید 20 روز قبل انجام می‌شد. من هم در هیأت مدیره با سماجت خواستار تغییر سرمربی شدم و دوستان هیأت مدیره نیز من را همراهی کردند که علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

رئیس هیأت مدیره استقلال افزود: منصوریان از سرمایه‌های استقلال است که از بازیکنان پرافتخار این تیم بوده و چون گزینه اصلی ما محسوب می‌شد در انتخاب او تردیدی نداشتیم.با آمدن منصوریان دیدید که طی چند روز گذشته نظرات مردم مثبت بود و حالا هم در حال تقویت کردن تیم هستیم چون به اعتقاد من استقلال باید برای قهرمانی در آسیا بسته شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌های علیرضا منصوریان توسط او رؤیت شده است، گفت: بله من برنامه‌های او را دیدم و احساس کردم که برنامه علمی را به ما ارائه کرده است.او در این چند سال صاحب تجربه شده و پخته عمل کرده است. به نظرم طی روزهای گذشته با انتخابی که انجام دادیم توانستیم به اتفاقاتی که از قبل افتاده بود، التیام ببخشیم.

نجف‌نژاد در خصوص اینکه پرویز مظلومی مدعی بود سال گذشته بازیکنان مدنظر وی جذب نشد و استقلال از این راه ضربه خورد، گفت: من نزدیک به 12 سال است که کنار استقلال هستم.محال است در این چند سال سرمربی نظری داشته باشد و برای باشگاه مقدور باشد و انجام ندهیم. مگر اینکه بازیکنی با یک باشگاه قرارداد داشته باشد یا اینکه خواسته مالی او خیلی غیرمعقول باشد که نتوانستیم آن را جذب کنیم. البته من از پرویز مظلومی تشکر می‌کنم چون او زحمات زیادی کشید ولی نگاه هیأت مدیره استقلال همیشه بلند است و به هیچ عنوان مدیر باشگاه نباید تیم را برای دوم یا سوم شدن، ببندد. تیم فقط باید برای قهرمانی در آسیا بسته شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمی که برای سال آینده بسته می‌شود چنین پتانسیلی دارد، گفت: صد در صد. ما باید تیمی در خور شأن و بزرگی نام استقلال ببندیم.

 

کد خبر : ۳۷۷۴۶۱