خبرگزاری کار ایران

درس‌های بزرگی در یک میدان اروپایی گرفتیم

آزمون: تیم ملی نیاز به حمایت دارد اما متأسفانه افرادی فقط انتقادهای غیرفنی عجیبی مطرح می‌کنند

مهاجم تیم ملی گفت:‌ قبل بازی به خوبی مقدونیه را آنالیز کرده بودیم و توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. خوشحالم در این بازی پیروز شدیم و مهم‌تر از آن درس‌های بزرگی بود که در یک میدان اروپایی گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار آزمون درباره دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه و پیروزی ایران در این دیدار به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و توانستیم مقابل تیمی فیزیکی و قدرتی نمایش خوبی ارائه کنیم. مقدونیه بازیکنانی داشت که در لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا، اتریش، کرواسی، یونان و سوئیس بازی می‌کنند و سرشناس‌ترین بازیکن‌شان هم گوران پاندف بود که می‌تواند یک تنه بازی را برای تیمش در بیاورد.

وی افزود: با این حال قبل بازی به خوبی مقدونیه را آنالیز کرده بودیم و توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. خوشحالم در این بازی پیروز شدیم و مهم‌تر از آن درس‌های بزرگی بود که در یک میدان اروپایی گرفتیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه انجام چنین دیدارهایی به تیم ملی کمک بزرگی می‌کند، اظهار داشت: مقدونیه تیم خوبی بود و ما توانستیم یک محک جدی بخوریم. آنها فیزیکی و سرعتی بازی می‌کردند و تجربه این بازی در آینده به کمک ما می‌آید. امیدوارم در آینده هم از این دست بازی‌ها داشته باشیم تا وقتی قرار بود به مصاف حریفانی چون قطر و چین برویم، از تجربه کافی سود ببریم.

آزمون ادامه داد: تیم ملی جوان است و نیاز به حمایت دارد اما متأسفانه معدود افرادی حرف‌هایی می‌زنند که هضمش برای همه دشوار است. به جای اینکه از تیم ملی حمایت شود، این افراد انتقادهای غیرفنی عجیبی مطرح می‌کنند. تیم ملی هر کاری می‌کند، تأکید - می‌کنم این تعداد اندک - خلاف آن حرف می‌زنند.

وی درباره اردوی مقدونیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این جا همه شرایط برای تیم ملی فراهم بود. از اسکان تا تغذیه و شرایط تمرینی همه چیز خوب بود. زمین تمرینی که اینجا داشتیم، عالی بود و اگر یکی از این زمین تمرینی‌ها را ما در ایران در اختیار داشتیم، پیشرفت‌مان چند برابر بود. با این حال واقعاً به آینده امیدوارم تا این مشکلات مرتفع شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره نخستین هت‌تریکش با لباس تیم ملی گفت: واقعا از این بابت خوشحالم و امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد. گلزنی با لباس تیم ملی افتخار بزرگی است و حس این افتخار برای سه بار در یک بازی چند برابر شیرین است، البته واقعیت این است که گل‌های من نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و پاس خوب آنها را به گل تبدیل کردم. در واقع من فقط جاگیری کردم و توانستم کار خوب آنها را تمام کنم.

آزمون درباره بازی روز سه‌شنبه مقابل قرقیزستان هم گفت: شنیده‌ام آنها هم تیم خوبی هستند. امیدوارم بتوانیم مثل بازی با مقدونیه تجربه خوبی از دیدار مقابل قرقیزستان کسب کنیم و مطمئناً تجربه بازی با قرقیزستان هم که می‌تواند سبکی شبیه سبک یکی از حریفان‌مان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی داشته باشد، کمک بزرگی به ما خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۷۷۴۷۰