خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس کمیته ملی المپیک به ملی‌پوشان والیبال

به کاروان امام رضا (ع) خوش آمدید

رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی ضمن قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان و کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو، شکستن رکورد حضور ورزشکاران ایرانی در ادوار این بازی‌ها را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، درمتن پیام تبریک کیومرث هاشمی آمده است:

«تیم ملی والیبال کشورمان همان‌طور که انتظار می‌رفت توانست ضمن اجرای مبارزاتی سخت و شجاعانه، شایستگی‌های خود را به جهانیان اثبات داشته و چنان در برابر حریفانی جهانی خود برای کسب سهمیه المپیک ظاهر شد که تحسین تمامی کارشناسان را برانگیخت.

غیورمردان والیبال کشورمان با نشان دادن توانایی‌های خود در این دوره از رقابت‌ها ضمن کسب سهمیه المپیک آن هم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورمان را در بازی‌های ریو 2016 به عدد 59 رساندند تا شاهد اعزام پرتعدادترین کاروان ایران به بازی‌های المپیک باشیم.

حضور رشته والیبال در المپیک 2016 ریو نشان دهنده پتانسیل ورزشکاران ایران در ورزش‌های گروهی است و امیدواریم که در المپیک بعدی دیگر رشته‌های گروهی کشورمان نیز به این مهم و افتخار دست یابند.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دولت محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران، به کادر فنی و بازیکنان آن دست مریزاد و خسته نباشید گفته و امید می‌رود در بازی‌های المپیک ریو 2016 بلند قامتان سرو اندیش کشورمان بتوانند گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی ورزش کشورمان را تحت لوای الطاف الهی و دعای خیر مردم در مقابل حریفان به‌نمایش بگذارند.

آفرین بر شما شیرمردانی که مایه افتخار تمامی ایرانیان اقصی نقاط جهان شده‌اید. حضورتان در کاروان ورزشی امام رضا (ع) را تبریک می‌گویم.»

 

کد خبر : ۳۷۷۵۲۷