خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا

برزیل مقابل اکوادور متوقف شد

تیم ملی برزیل در نخستین دیدار خود در رقابت‌های کوپا آمه ریکا، برابر اکوادور متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ساعاتی پیش دو تیم برزیل و اکوادور به مصاف یکدیگر رفتند تا اولین دیدار خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا را برگزار کنند.  تلاش هر دو تیم در نهایت بی حاصل ماند و بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید و این در حالیست که اکوادور یک گل به ثمر رساند که داور آن را مردود اعلام کرد. برزیل از ابتدای بازی شروع خوبی داشت و موقعیت‌هایی ایجاد کرد و لی واکنش‌های خوب گلر اکوادور مانع گلزنی سلسائو می‌شد. کوتینیو در همان دقیقه 6 این فرصت را داشت که تیمش را پیش بیندازد ولی واکنش خوب دریر مانع گلزنی هافبک لیورپول شد. تا پایان نیمه اول، برزیل بازی اش را به اکوادور تحمیل کرد ولی اکوادور هم چشم به ضدحمله دوخته بود و موقعیت‌های خوبی نیز روی ضد حمله ایجاد می‌کرد.

در نیمه دوم نیز بازی بدون موقعیت‌ خاصی پیش می‌رفت که بولانوس موفق شد دروازه برزیل را باز کند ولی داور اعلام کرد که روی سانتری که پیش از گل انجام شده، توپ از زمین خارج شده و به همین علت گل را مردود اعلام کرد. در ادامه لوکاس مورا برای 10 دقیقه به میدان آمد و توانست خط دفاع اکوادور را اذیت کند ولی موقعیت‌های او با واکنش‌های خوبی دریر همراه می‌شد.

بدین ترتیب برزیل و اکوادور در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا به تساوی تن دادند و حالا با برد پرو، آنها در دو بازی بعد کار سختی پیش رو خواهند داشت.

 

 

 

کد خبر : ۳۷۷۶۲۴