خبرگزاری کار ایران

انتخاب بزرگ منصوریان برای قلب دفاع

حاج‌محمدی یا عمران‌زاده؛ کدام یک می‌مانند؟

منصوریان با توجه به اینکه تنها چند جای خالی برای جذب بازیکن لیگ برتری دارد می‌خواهد از میان عمران‌زاده و حاج‌محمدی یک نفر را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کادر فنی جدید استقلال قصد دارند تا در خط دفاعی خود تحول ایجاد کرده تا نقطه ضعف این تیم که در عمق دفاعی بود از بین برود. با حضور پژمان منتظری نیمی از این مشکل رفع خواهد شد و مگویان هم فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشته و خیال سرمربی استقلال را از زوج منتظری راحت خواهد کرد.

مساله‌ای که می‌ماند انتخاب بازیکنان ذخیره مناسب برای زوج دفاع میانی است. اتفاقی که فصل گذشته بارها برای این تیم مشکل‌ساز شد. در بازی‌هایی که مدافعان ثابت استقلال حضور نداشتند بازیکنان میانی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و امتیازات زیادی برای استقلال به همین دلیل از بین رفت.

منصوریان با توجه به این که تنها چند جای خالی برای جذب بازیکن لیگ برتری دارد می‌خواهد از میان حنیف عمران‌زاده و امین حاج‌محمدی یک نفر را حفظ کند. با وجود اینکه حنیف عمران زاده فصل گذشته عملکرد بهتری نسبت به امین‌حاج‌محمدی داشت اما منصوریان می‌خواهد که شاگرد سابق خود در نفت تهران را نگه‌دارد. حاج‌محمدی در زمان منصوریان عملکردی کاملا متفاوت با فصل قبل داشت و سرمربی استقلال به دلیل اعتقادی که به او دارد احتمال او را به عمران‌زاده‌ ترجیح  می‌دهد، مگر این که اتفاق خاصی رخ بدهد که منصوریان متقاعد شود که نظرش را تغییر دهد.

 

کد خبر : ۳۷۷۷۵۱