خبرگزاری کار ایران

فصل نقل و انتقالات؛

آخرین اخبار باشگاه تراکتورسازی

مدت قرارداد هافبک بازیساز تراکتور در حال حاضر یکی از چالش‌های جدید سرمربی این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث تمدید قرارداد سروش رفیعی، هافبک بازیساز و سرباز تراکتورسازی که تنها 6 ماه از مدت قراردادش با این تیم باقی مانده است، این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌های امیر قلعه‌نویی شده است.

بعد از رفتن بختیار رحمانی، حالا سروش تنها بازیکن طراح خط میانی تراکتور محسوب می‌شود و با توجه به کیفیت فنی بالای این بازیکن، قلعه‌نویی خواستار این است که قرارداد او تا انتهای فصل تمدید شود. با توجه به رابطه خوب رفیعی با سرمربی تراکتورسازی، این احتمال وجود دارد که این بازیکن برای ماندن در جمع شاگردان قلعه‌نویی راضی باشد، اما از طرف دیگر باشگاه فولاد نیز به عنوان طرف سوم این مساله باید برای ماندن رفیعی تا پایان فصل در تبریز رضایت بدهد و همین مساله در حال حاضر تبدیل به بزرگترین دغدغه قلعه‌نویی شده است.

جنبش بازگرداندن ابراهیمی

بعد از اینکه مصطفی آجرلو، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی از طریق پیج شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، از هواداران این تیم خواست تا نظرات خود را در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه اعلام کنند، حجم بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای از درخواست‌های هواداران برای بازگرداندن محمد ابراهیمی به تراکتورسازی به دست مدیرعامل این تیم رسیده است. اتفاقی که گویا باعث شده است آجرلو بحث جذب ابراهیمی از گسترش فولاد را در دستور کار خود قرار بدهد و به نظر می‌رسد قرار است او در جلسه روز چهارشنبه خود با امیر قلعه‌نویی، در مورد بازگشت دوباره بازیکن محبوب هواداران تراکتورسازی به این تیم، با سرمربی سرخپوشان صحبت کند.

 

کد خبر : ۳۷۸۰۰۵