خبرگزاری کار ایران

جوانان ما تحت شرایط سخت، کارایی خوبی داشتند

باوئرمن:‌ تمرکز ما در حال حاضر روی تغییر نسل بسکتبال است

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ما بازیکنانی مثل کامرانی و بهرامی را در اختیار نداریم ولی حالا مشعل به دست جوان‌ها افتاده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه راهی فیلیپین شد. این تیم بعد از مسابقات غرب‌ آسیا برای انجام دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی فیلیپین به این کشور رفته است. این دو بازی امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه در مانیل برگزار خواهد شد. بازی اول بدون تماشاگر و بازی دوم با حضور تماشاگران خواهد بود.

درک باوئرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی ایران در این مورد به یک سایت فیلیپینی اظهار داشت: دیدار با فیلیپین برای ما بسیار مفید و سودمند خواهد بود و هسته اصلی آماده‌سازی تیم ملی است. این تیم، بازیکنان و مربی خوبی دارد.

باوئرمن ادامه داد: ما برای کسب پیروزی و ارائه بهترین بازی‌ها به میدان می‌رویم. همچنین احترام زیادی برای تیم و مربی تیم مقابل قائل هستیم. بازی‌های سختی پیش روی ماست و البته جوانانی در اختیار ما هستند که انتظارات کادر فنی را برآورده کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی گفت: ما در سال گذشته، مسن‌ترین تیم تورنمنت‌های مختلف بودیم ولی حال تیم ایران جوان شده و بازیکنان 19 تا 23 سال به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

باوئرمن در مورد آینده تیم ملی تصریح کرد: بحث آینده تیم ملی، یک بحث باز و گسترده است. ما بازیکنانی مثل کامرانی و بهرامی را در اختیار نداریم ولی حالا مشعل به دست جوان‌ها افتاده است. جابه‌جایی نسل جدید و قدیم،‌ یک پروسه معمولی است و الآن زمان مناسبی برای این تغییر نسل بود. تمرکز ما در حال حاضر روی همین تغییر نسل است و تلاش می‌کنیم بازی به بازی همدیگر را بهتر بشناسیم. 

وی افزود: ما بازی‌های سطح بالا و باثباتی را در مسابقات غرب آسیا ارائه کردیم که عملکرد بازیکنات مرا سورپرایز کرد. ما تیم جوانی داریم که ممکن است فراز و نشیب‌های داشته باشد. جوانان ما تحت شرایط سخت، کارایی خوبی داشتند و می‌دانند چطور بسکتبال بازی کنند. آنها هوش بسکتبال بالایی دارند و بازی در کنار هم را خیلی خوب بلد هستند.

باوئرمن در مورد غیبت حامد حدادی گفت: حامد عضوی از تیم ماست ولی به دلیل کارهای شخصی همراه ما نیست. حضور او در چین هم برای ما هنوز مشخص نشده است.

 

کد خبر : ۳۷۸۰۷۱