خبرگزاری کار ایران

اندازه انتظاری و خواسته‌ای که ورزشکاران دارند در شأن دولت نیست

پولادگر: هنوز توجه به المپیک در ایران به صورت کامل اتفاق نیفتاده است

رئیس فدراسیون تکواندو خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری حق بدهید به ما که بگوییم هنوز توجه به المپیک در ایران به صورت کامل اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، پولادگر که در مراسم دیدار معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان ورزشی کشور با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی حضور یافته بود در جریان این بازدید اظهار داشت: خیلی خوشحالم که آقای جهانگیری را در جمع ورزشی‌ها و خانواده‌های المپیکی‌ها می‌بینیم. ما خیلی زودتر مشتاق زیارت ایشان بودیم. شاید چند ماه پیش منتظر بودیم و الان حرف‌های‌مان عوض شده است. فکر می‌کنم توجه دولت به اهمیت موضوع بازی‌های المپیک جلب شده و می‌دانیم این برای دولت محترم مهم است و این با حضور آقای جهانگیری در جمع ورزشی‌ها ثابت می‌کند که موضوع المپیک بسیار مهم است. 

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری حق بدهید به ما که بگوییم هنوز توجه به المپیک در ایران به صورت کامل اتفاق نیفتاده است. به ما حق بدهید که بگوییم هنوز نشانه‌ای از توجه وجود ندارد. 2 ماه به آغاز رقابت‌های المپیک زمان مانده و این روزها خیلی حساس است و اگر به آن توجه نشود از دست می‌رود و بعدها نمی‌شود این روزها را جبران کرد. با این که در تعداد کسب سهمیه‌های المپیک کاروان ورزشی ایران رکورد شکسته است اما توقعات همچنان از دولت محترم زیاد است. در المپیک قبلی کشور ما 12 مدال گرفت و 4 سال پیش رکورددار شد و حال امیدواریم که با توجه به این که این روزها رکوردها شکسته می‌شود در ریو هم رکورد کسب مدال‌ها شکسته شود. توقعات قهرمانان محجوب ما خیلی کم است ورزشکاران ما هنوز بابت افتخارات سال 94 جوایز دریافت نکرده‌اند ما شرایط دولت را می‌دانیم اما واقعاً اندازه انتظاری و خواسته‌ای که ما داریم در شأن دولت نیست. 

وی در پایان گفت: نشانه‌های خوبی است که کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو خوش بدرخشد و یکی از این نشانه‌ها عبور ورزشکاران از ماه مبارک رمضان است. انشا الله 2 ماه دیگر افتخاراتی در شأن کشورمان کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۷۸۲۸۰