خبرگزاری کار ایران

درخشش والیبال نشانگر قدرت مردان ایران است

هاشمی: همین امروز پاداش والیبالیست‌های تیم ملی را می‌دهیم

رئیس کمیته ملی المپیک از پرداخت پاداش به ملی‌پوشان والیبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک که برای استقبال از کاروان تیم ملی والیبال به فرودگاه رفته است، در خصوص موفقیت تیم ملی والیبال گفت: جا دارد به ملی پوشان و فدراسیون والیبال یک خسته نباشید بگویم و به سهم خودم به آنها تبریک خواهم گفت.

وی افزود: موفقیت والیبال علاوه بر اینکه یک پوئن برای این رشته محسوب می‌شود در رده تیمی نیز به کاروان ما در المپیک افزود و یک رشته دیگر نیز اضافه شد.

وی تاکید کرد: همان طور که می‌دانید 59 نفر در این دوره از ایران در المپیک حضور خواهند داشت که البته رکورد دوره قبل شکسته شده و حالا امیدواریم تعداد نفرات دیگری هم سهمیه کسب کنند.

هاشمی در ادامه افزود: درخشش والیبال نشانگر قدرت مردان ایران است و ما هم قدردان آنها هستیم. به سهم خودم به این جا آمده ام تا هم خسته نباشید بگوییم و هم پاداشی را که از قبل برای ملی پوشان در نظر گرفته بودیم مثل سایر ورزشکاران که به فرودگاه می‌رفتیم و همان جا پرداخت می‌کردیم امروز همین کار را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که عرق ملی پوشان خشک نشده به آنها پاداش بدهیم و تا دقایقی دیگر نیز این اتفاق خواهد افتاد. قرار است 140 میلیون تومان در قالب 14 فقره چک 10 میلیونی به بازیکنان پرداخت شود و از طرف دیگر 120 میلیون تومان برای کادر فنی در نظر گرفته شده که این مبلغ در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد تا آنها به تشخیص خودشان به کادر فنی پرداخت کنند.

 

کد خبر : ۳۷۸۴۰۹