خبرگزاری کار ایران

امیدوارم همه چیز خوب پیش برود

رونالدو: می‌خواهم تورنمنت خوبی در یورو 2016 داشته باشیم

فوق ستاره تیم ملی پرتغال امیدوار است در مسابقات یورو همه چیز برای تیم ملی کشورش خوب پیش برود.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در این دیدار دو گل به ثمر رساند و بین دو نیمه تعویض شد، اما ریکاردو کوارشما ستاره میدان بود و با ثبت دو گل و سه پاس گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

در پایان بازی کریستیانو رونالدو گفت:

بازی خوبی بود. تیم خوب کار کرد و موفق شدیم که 7 گل به ثمر برسانیم. باید به خود افتخار کنیم. اما این تنها یک بازی دوستانه بود و این واقعیت که موفق به کسب پیروزی شدیم، گویای چیزی نیست. نباید از خود بیخود شویم. باید افتخار کنیم. تیم از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد، بنابراین شاخص خوبی برای اروپا است. با اینحال، بهتر است که پای خود را محکم روی زمین نگه داریم.

مسلماً کسب پیروزی همیشه خوب است. و در آخرین دیدار خود، بازی خوبی ارائه کردیم. باید به تیم تبریک گفت، نشان دادیم که در شرایط خوبی هستیم، و این به تمرینات هم مربوط می شود.

هدف من این بود که در این فصل همراه با تیم باشگاهی خود به عنوانی دست پیدا کنم و ما فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدیم. حالا می خواهم که تورنمنت خوبی در یورو 2016 داشته باشیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. می خواهم به پرتغال کمک کنم تا به اهدافش برسد. مرحله گروهی مهم است و بعد از آن خواهیم دید.

 

کد خبر : ۳۷۹۱۳۰