خبرگزاری کار ایران

افشاگری مدیر روابط عمومی باشگاه نفت از پروسه واگذاری این باشگاه

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران گفت که سرنوشتی شوم برای این تیم در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، امید گلمکانی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران، در مورد طولانی و پیچیده شدن روند واگذاری امتیاز باشگاه نفت و موانعی که در این راه وجود دارد، گفت: در فصل گذشته که به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه نفت مسئولیت داشتم، تلاشم را کردم تا بیشترین تعامل با رسانه‌ها و دقیق‌ترین اطلاع رسانی را داشته باشم و در این زمینه تبعیضی بین آنها قائل نشوم.

وی ادامه داد: در این مدت هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم و روی خط هیچ برنامه‌ای نرفتم و حتی در قبال تماس‌های همکاران عزیز رسانه‌ای در روند پروسه واگذاری باشگاه سکوت اختیار کردم چون امیدوارم تصمیمی گرفته شود که منافع فوتبال استان تهران، باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و عوامل باشگاه در بالاترین حد ممکن لحاظ شود اما متاسفانه به نظر می‌رسد در 3 یا 4 روز گذشته اتفاقاتی افتاد که سرنوشتی شوم برای تیم ریشه‌دار و بازیکن ساز نفت تهران همچون پاس تهران در حال رقم خوردن است. اگر قرار باشد این موضوع قطعیت پیدا کند، امیدوارم پیش از رسانه‌ای شدن در آن تجدید نظر صورت گیرد چرا که در غیر این صورت بر اساس رسالت رسانه‌ای که دارم موضوع را از طریق مراجع قضایی، سازمان بازرسی، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به شدت پیگیری خواهم کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران تأکید کرد: می‌دانم شانس کمی برای اجرای عدالت در این زمینه وجود دارد اما ابتدا از راه قانونی پیگیر می‌شوم چون شاید هنوز هم کسانی در کشور باشند که اجرای عدالت و احقاق حقوق افراد برایشان اهمیت زیادی داشته باشد. اگر این راه جواب ندهد آن وقت مجبورم برای احقاق حق در رسانه‌ها در مورد افراد و به ویژه 2 فردی صحبت کنم که نقش اساسی و تعیین کننده در این انتقال داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این راه تنهایم و انتظار حمایت از مدیران باشگاه را ندارم چون شرایط آنها را به خوبی درک می‌کنم و می‌دانم آنها همه تلاش خود را انجام دادند اما با توجه به اینکه کارمند وزارت نفت هستند ممکن است واکنش خاصی از خود نشان ندهند و خیلی از حقایق پنهان بماند. تنها پشتگرمی من در این راه پس از توکل به خدا، رسالت رسانه‌ای است که سعی کرده‌ام در 14 سال گذشته در تلویزیون، رادیو، روزنامه و خبرگزاری‌های مختلف آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

 

کد خبر : ۳۸۰۳۱۴