خبرگزاری کار ایران

رودکی: باید در المپیک منتظر اتفاقات خوب باشیم

رودکی به تمرینات خوب جودوکاران المپیکی اشاره می‌کند و می‌گوید: تمرینات در اردوها راضی کننده است و پیشترف خوبی را در عملکرد جودوکاران شاهد هستیم.

محمدرضا رودکی، مدیر تیم‌های ملی جودوی ایران در خصوص تمرینات جودوکاران المپیکی در تورهای خارجی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: کمپ‌هایی که توسط فدراسیون جهانی جودو و با شرکت همه جودوکاران المپیکی برگزار می‌شود، همواره از کیفیت خوبی برخوردار است. نمایندگان ما هم توانستند به خوبی از شرایط موجود استفاده کنند و با تمریناتی که در کنار سایر قهرمانان برگزار کردند درصد آمادگی خود را بالاتر بردند و تا حدودی خود را به شرایط مسابقات ریو نزدیک‌تر کردند.

او ادامه می‌دهد: تمرینات تیم ملی برای آمادگی بیشتر جهت حضور قدرتمند در ریو زیر نظر کادر فنی به خوبی دنبال می‌شود. خوشبختانه تمرینات نمایندگان المپیکی ایران در اردوهای خارج از کشور هم راضی کننده است. باتوجه به پیشرفت در تمرینات،  کادرفنی به درخشش جودوکاران ایرانی در المپیک بسیار امیدوار است و باید گفت با این شرایط می‌توانیم در المپیک منتظر اتفاقات خوبی باشیم.

رودکی در مورد برنامه‌های آینده کادر فنی برای جودوکاران المپیکی می‌گوید: با توجه به محدودیت‌ها و کمبودهایی که وجود دارد تلاش‌هایی انجام شده تا اردوی بعدی تیم ملی در کشور اسپانیا برگزار شود. تا جودوکاران المپیکی ایران در کنار سایر قهرمانان جودوی جهان تمرین کنند و به آمادگی کامل برسند.

 

کد خبر : ۳۸۰۸۶۳