خبرگزاری کار ایران

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با ایلنا:

فعلا گلایه‌ای نمی‌کنیم/ مرحله نهم اردوی تیم ملی در ایران برگزار می‌شود

مقانلو می‌گوید: باتوجه به اینکه نزدیک به 2 ماه به شروع رقابت‌های المپیک زمان باقی مانده بهتر است گلایه‌ای نکنیم و تنها برای نتیجه‌ گرفتن در مسابقات ریو تمرکز کنیم.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص تمرینات ملی‌پوشان المپیکی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در سال جدید دومین سفر خارجی خود را به یونان انجام دادیم. سعی کردیم تا در وزن‌های المپیکی بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم و نقاط قوت و ضعف تکواندوکاران را بهتر بشناسیم و روی آنها کار کنیم.

او در مورد برنامه‌های آینده تمرینات تیم ملی ادامه می‌دهد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از المپیک ده مرحله اردوی تمرینی در نظر گرفته بودیم. تاکنون 8 مرحله را به اتمام رساندیم و وارد مرحله نهم شدیم که این مرحله را در ایران پشت سر خواهیم گذاشت. با هماهنگی‌های صورت گرفته مرحله دهم تمرینات به صورت چرخشی در استان‌ها پیگیری خواهد شد. برگزاری اردوها در استان‌ها به بالارفتن سطح تکواندوی ایران کمک بسیاری خواهد کرد. فدراسیون تکواندو از هم‌اکنون برای المپیک 2020 برنامه ریزی کرده است تا برای حضوری قدرتمندتر در میادین جهانی نیروهای جدیدی به تیم ملی تزریق شود. جوانگرایی در تکواندوی ایران همچنان ادامه خواهد داشت.

مقانلو با اشاره به مشکلات رایج در ورزش کشور می‌گوید: باتوجه به اینکه نزدیک به 2 ماه به شروع رقابت‌های المپیک زمان باقی مانده بهتر است گلایه‌ای نکنیم و تنها برای نتیجه‌ گرفتن در مسابقات ریو تمرکز کنیم. هدف ما کسب افتخار برای ایران است و سعی می‌کنیم تا حاشیه‌ها را نادیده بگیریم تا با دست پر از برزیل به کشور بازگردیم.

 

کد خبر : ۳۸۱۱۰۷