خبرگزاری کار ایران

حکم سوشا مکانی تایید شد

جلسه کمیته استیناف به منظور رسیدگی به اعتراض سوشا مکانی به رای صادره از سوی کمیته اخلاق سه شنبه برگزار شد و به نظر می‌رسد رای صادره تایید شده است.

به گزارش ایلنا، کمیته اخلاق دروازه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس را به خاطر پوشیدن شلوار باب اسفنجی و انتشار عکس آن در فضای مجازی شش ماه محروم کرده است!

در آئین نامه کمیته اخلاق آمده است تنبیهات در خارج از مستطیل سبز با آئین  نامه کمیته انضباطی خواهد بود که در آئین نامه کمیته انضباطی آمده است بازیکنی که در خارج از مستطیل سبز دست به رفتار خارج از عرف می زند و عفت عمومی را جریحه دار می‌کند سه ماه حداقل و یک سال حداکثر از حضور در میادین رسمی محروم خواهد شد.

علت تایید رای از سوی کمیته استیناف فقط پوشیدن شلوار زرد رنگ نبوده است. سوشا در ماجرای خانزاده در خارج از کشور هم مرتکب تخلف شده بود که با لطف رکن های قضایی فدراسیون فوتبال به بازی خود در ترکیب پرسپولیس ادامه داد.

عکس های منتشره از سوشا مکانی در فضای مجازی و حضور او در مراجع قضایی برای پاسخگویی در این زمینه در تصمیم کمیته اخلاق و هم چنین تایید رای توسط کمیته استیناف دخیل بوده است.

رای صادره از سوی کمیته استیناف بعد از امضاء توسط دبیر کل ابلاغ خواهد شد.

هم چنین باید به این نکته اشاره کرد 6 ماه محرومیت سوشا در زمان برگزاری مسابقات محاسبه می شود و تعطیلی بازی ها موجب سپری شدن مدت زمان محرومیت وی نخواهد شد.

کد خبر : ۳۸۱۴۹۰