خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

حدود ۵۰۰ هوادار استقلال همانند روز گذشته از علیرضا منصوریان حمایت کرده و اعلام کردند هرگز تا پایان فصل او را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دومین تمرین امروز استقلال تهران با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر و در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

هواداران استقلال به هنگام ورود منصوریان به زمین، او را مورد حمایت قرار داده و به او قول دادند تا پایان فصل و تحت هر شرایطی او را تنها نخواهند گذاشت.

منصور پورحیدری سرپرست آبی‌پوشان امروز در تمرین حضور نداشت.

تعدادی از بانوان علاقه‌مند به استقلال همانند روز گذشته در تمرین حضور داشتند و بازیکنان و سرمربی مورد علاقه‌شان را مورد تشویق قرار دادند.

علیرضا منصوریان ۱۵ دقیقه قبل از شروع تمرین با بازیکنان در رختکن جلسه‌ای را برگزار کرد و از آنان خواست از همین ابتدای تمرینات با جدیت تمرین کرده تا با آمادگی هر چه بیشتر لیگ را آغاز کنند.

حسین حسینی دروازه‌بان فصل گذشته ملوان که دوران خدمتش را به پایان رسانده، امروز به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و پس از لحظاتی گفتگو با منصوریان، تمریناتش را شروع کرد.

طبق قراری که بین سرمربی استقلال و کارلوس کی‌روش صورت گرفته بود، ملی‌پوشان امروز هم در تمرین حضور نداشتند.

امین حاج‌محمدی مثل روز گذشته با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد و تنها شاهد تمرین هم‌بازی‌هایش بود.

تصویری از ناصر حجازی و فرهاد مجیدی در کمپ نصب شده بود.

سوژه امروز هواداران، بحث نقل و انتقالات بود و آنها اعتقاد داشتند منصوریان دقیقاً می‌داند چه بازیکنانی را باید به خدمت بگیرد و اهل بازارگرمی و شلوغ کردن در خصوص جذب بازیکنان نیست.

هواداران استقلال در حین تمرین بارها علیه پرسپولیس شعار دادند و بارها اعلام کردند هر اتفاقی که تا آخر فصر برای تیمشان رخ دهد باز هم استقلال مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

تصویری از وزیر ورزش با لباس پرسپولیس هم به کمپ آورده شده بود که توسط مسئولین کمپ برداشته شد.

قبل از شروع تمرین، منصوریان هم دقایقی با لیدرهای باشگاه استقلال صحبت کرد و از آنان خواست مراقب همه چیز باشند تا مبادا به کسی توهین شود.

امید نورافکن که در اردوی تیم ملی جوانان حاضر بود، اولین تمرینش را با آبی‌پوشان انجام داد.

به غیر از ملی‌پوشان که با هماهنگی در تمرین حضور نداشتند، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده دیگر غایبین تمرین امروز استقلال بودند.

پس از جلسه منصوریان با بازیکنان و حضور آنها در زمین، بازیکنان ابتدا ۱۰ دقیقه به انجام تمرینات کششی پرداخته، سپس در یک سوم زمین به بازی دست‌رشته پرداختند و در بخش پایانی تمرین، به کارهای هوازی و کار با توپ پرداختند.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۱۷۷۹