خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشم

سیچلو: بازی مقابل ولاسکو برایم سخت است

مربی تیم ملی والیبال ایران که سابقه حضور کنار ولاسکو را دارد حالا باید مقابل تیم ملی کشورش و معلم خود قرار بگیرد که گفته خودش روز سختی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال ساعت 4:00 صبح روز یکشنبه به مصاف آرژانین خواهد رفت. این دیدار که آخرین بازی دو تیم در هفته اول لیگ جهانی خواهد برود به شکست یکی از آنها پایان خواهد داد اما موضوع جذاب تر رویارویی لوزانو و ولاسکو خواهد بود. دو مربی آرژانیتنی که قبلا و حالا هدایت تیم ملی والیبال ایران را در دست دارند.

اما نکته مهمتر اینکه خوآن سیچلو دستیار کنونی لوزانو سابقه حضور کنار ولاسکو را هم دارد و او به واسطه او پا به والیبال ایران گذاشت که همیشه از نام ولاسکو به عنوان استاد یاد می‌کند. حالا سیچلو باید رو در روی تیم ملی کشورش و البته ولاسکو قرار بگیرد که به گفته خودش کار آسانی نیست. او قبل از این بازی می‌گوید: «بازی دشواری است. ولاسکو هم در رده نوجوانان و جوانان به مدت 16 سال با تیم آرژانتین کار کرده است. از طرفی مربی ایران هم بوده است. برای من شخصاً ایران وطن دوم است. دو تیمی که من دوست دارم. از طرفی آرژانتین و ولاسکو و از طرفی ایران. به هر حال تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم ایران عملکرد بهتری داشته باشد.»

 

کد خبر : ۳۸۱۷۹۹