خبرگزاری کار ایران

از سرمربی تیم ملی بپرسید که چرا اجازه نداد بازیکنان به ایفمارک بیایند

خوردبین: باید بین برانکو و کی‌روش تعامل ایجاد شود تا بازیکنان ضرر نکنند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: به نظر من باید یک تعامل خوبی بین برانکو و کی‌روش برقرار شود و بازیکنان در تمرینات باشگاهی باشند و هر زمان که نیاز بود به تیم ملی اضافه شوند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در مورد حضور بازیکنان پرسپولیس در مرکز پزشکی ایفمارک، گفت: برای اولین بار است که به اینجا آمدم و باید بگویم تجهیزات کاملی در این مرکز پزشکی وجود دارد و بازیکنان از وضعیت بدنی خود آگاه می‌شوند و از طرفی هم مربیان می‌دانند که شرایط بازیکنانشان به چه صورت است. من بابت ساخت این مجموعه به مسئولان آن خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اینکه حضور بازیکنان در این تست‌های پزشکی در روند آماده‌سازی تیم‌ها چه تأثیری خواهد داشت، افزود:صددرصد این موضوع تأثیر مثبت دارد چرا که کارنامه پزشکی بازیکنان در اختیار مربی قرار می گیرد و او می‌داند که از هر بازیکن چطور می‌تواند استفاده کند و به نظرم خیلی خوب است که همه باشگاه‌ها این تست‌ها را پشت سر بگذارند.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد اینکه ملی‌پوشان این تیم در این تست پزشکی حاضر نشدند، افزود: ملی‌پوشان ما اجازه ندارند سر تمرین بیایند چه برسد به اینکه بخواهند به این مرکز بیایند و تست‌های پزشکی انجام دهند. باید از سرمربی تیم ملی بپرسید که چرا این اجازه را نداده است.

وی در مورد اینکه آیا به مهدی تاج نامه زده شده تا این موضوع رفع شود، افزود: به نظرم این بحث‌ها باید به پایان برسد چرا که از طرفی تیم ملی ارجحیت دارد و از طرف دیگر باشگاه بازیکنانی در اختیار گرفته که به آنها نیاز دارد. آنها می‌توانند سر تمرین تیم‌های باشگاهی خود بیایند و سپس به تیم ملی اضافه شوند.

خوردبین در پاسخ به این سوال که این عجیب نیست که ملی‌پوشان فقط 10 روز می‌توانند در تمرینات باشگاهیشان حاضر باشند، اظهار داشت: قطعاً عجیب است و 100 درصد روی کار تیمی ما تأثیر می‌گذارد.

سرپرست پرسپولیس درباره مشکلاتی که بین برانکو و کی‌روش به وجود آمده و آیا این مسئله ضربه‌زننده نخواهد بود، اظهار داشت: قطعا در این میان بازیکنان ضرر می‌کنند چرا که نمی‌دانند حرف این مربی را گوش دهند یا آن مربی. به نظر من باید یک تعامل خوبی برقرار شود و بازیکنان در تمرینات باشگاهی باشند و هر زمان که نیاز بود به تیم ملی اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برانکو بازیکنان را جریمه خواهد کرد، اظهار داشت: همانطور که گفته 100 درصد بازیکنان غایب را جریمه می‌کند اما به نظرم اگر تعاملی در این میان برقرار باشد همه چیز حل خواهد شد.

خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا خودش تست‌های پزشکی داده، افزود: من تست قلب دادم که زیاد خوب نبود و باید به پزشک متخصص خودم مراجعه کنم تا باز هم مورد چکاب قرار بگیرم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اینکه صحبت از تغییر او شنیده می‌شود، افزود: تا این لحظه این مسئله صحت ندارد من با طاهری حرف زدم و امیدوارم بتوانم در پرسپولیس حضور داشته باشم اما در این میان برخی از رسانه‌ها نوشتند که من استعفا داده‌ام و امیدوارم این رسانه‌ها دست از کارشان بردارند. شاید آنها خط می‌گیرند اما بودن یا نبودن من در اختیار باشگاه است و اگر نخواهند می‌روم. هر چند که کسانی که این کارها را می‌کنند شاید دنبال چیزهای دیگری هستند که این مطالب را می‌نویسند.

 

کد خبر : ۳۸۱۸۷۳