خبرگزاری کار ایران

واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به اظهارات برانکو

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات اخیر برانکو علیه کی‌روش واکنش نشان داد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره اظهارات اخیر برانکو علیه کی‌روش گفت: تا دیروز ایرانی‌ها که از آقای کی‌روش شکایت داشتند، همه علیه آنها جبهه می‌گرفتند اما الان یک خارجی کاربلد مثل برانکو این مصاحبه را انجام داده است و این نشان می‌دهد کارشناسان ایرانی دروغ نمی‌گفتند. برانکو چیزهایی دیده که این حرف‌ها را زده است. منافع باشگاهش در خطر است. بازیکنان به این باشگاه‌ها تعلق دارند و نباید منافع تیمشان به خطر بیفتد.

وی ضمن تایید صحبت برانکو مبنی بر این که سرمربی تیم ملی می‌خواهد قهرمان و قعرنشین لیگ را هم مشخص کند اظهار کرد: اختیاراتی که به کی‌روش داده اند بیش از این حرف‌ها است. او در کوچکترین کارهای فدراسیون دخالت می‌کند. او با دخالت‌هایش باعث شده است که باشگاه‌ها متضرر شوند و برانکو حق دارد که به او ایراد بگیرد و علیه او مصاحبه کند.

درخشان در پایان در رابطه با برنامه ریزی تیم ملی گفت: وقتی برنامه ریزی فدراسیون طوری است که خارج از فیفادی برنامه اردو می‌ریزند باعث می‌شود باشگاه‌ها متضرر شوند و اینطور بین سرمربی‌های باشگاه‌ها و کی‌روش اختلاف بیفتد. البته این برنامه‌ریزی با نظر کی‌روش انجام شده است

کد خبر : ۳۸۱۹۰۷