خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۱۱۶

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه روی اصولش چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی و قراردادی پایبند خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه گفت: تقریبا چند جلسه‌ای با کاوه رضایی صحبت کردیم و مقرر شد او روز شنبه به باشگاه بیاید ولی باید به این نکته اشاره کنم که باشگاه پرسپولیس روی اصولش چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی و قراردادی پایبند خواهد بود.

وی افزود: همانطور که در مورد کنعانی‌زادگان رفتار کردیم در مورد رضایی هم همین رویه را داریم. ما امروز متوجه شدیم که کاوه رضایی نمی‌خواهد در ایران بازی کند و او اتفاقا از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس تشکر کرد و اعلام کرد که اولویتش باشگاه خارجی است. از طرفی از آنجا که باشگاه باید به فکر بستن تیم باشد روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کند و ما منتظر بازیکن نمی‌مانیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رقابت این باشگاه با استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: نظر استقلالی‌ها برای خودشان محترم است و آنها قطعا پیشنهادات خودشان را ارائه می‌کنند ولی چیزی که رضایی به ما گفت این بود که قصد ندارد در ایران بازی کند.

خمارلو درباره اینکه آیا جانشین رضایی مشخص شده یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز نه ولی قطعا در نقل و انتقالات برانکو گزینه‌های دیگری را خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد رضایی رقمی حدود یک و نیم میلیارد از پرسپولیس خواسته است، خاطرنشان کرد: من از این موضوع اطلاع ندارم و نمی‌دانم چون‌ آقای ترکاشوند با بازیکنان مذاکره می‌کنند ولی اجازه بدهید در مورد رقم قرارداد صحبت نکنیم. البته طبق آخرین صحبت‌های آقای برانکو طی روزهای آینده یک مدافع خارجی و یک مهاجم به ایران سفر خواهند کرد.

پندار خمارلو در خصوص آخرین وضعیت علیرضا نورمحمدی نیز افزود: طبق همان صحبتی که بعد از پایان فصل صورت گرفت، نورمحمدی مدنظر باشگاه نیست و تصمیم باشگاه تغییری نکرده است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی گفت: او جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده ولی بعد از پایان فصل شخصی به نام ابراهیمی که وکیل او است به باشگاه آمد و اعلام کرد؛ منتظر طارمی نباشید چون او می‌خواهد به تیم خارجی برود. از آن تاریخ تا امروز ما پیامی دریافت نکرده‌ایم و انصافا حتی در مورد مسائل مالی هم صحبتی انجام نشده است.

خمارلو در خصوص اینکه آیا قرار است این باشگاه بازیکن عراقی جذب کند یا خیر؟ گفت: فعلا روی گزینه‌های خارجی بحث نداریم و من خواهشم از رسانه‌ها این است که در هیاهوی نقل و انتقالات به بازیکنان مختلف اجازه استفاده از فضای رسانه‌ای را ندهند چون ناخواسته قیمت بعضی از بازیکنان بالا خواهد رفت. مثلا در مورد وحید امیری دیدید که او آمد و قرارداد بست و امیدوارم فضا به همان شکل پیش برود. 

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص برگزاری تمرینات پشت درهای بسته نیز افزود: فعلا با کادر فنی در این زمینه به توافق رسیدیم اما اجازه بدهید پس از صحبت با برانکو در این زمینه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز