خبرگزاری کار ایران

همه ما خسته هستیم

محمودی: می‌خواهیم داخل زمین بهترین باشیم

محمودی می‌گوید: می‌توانستیم در همان ست سوم برنده بازی باشیم اما ۲ ست را واگذار کردیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

به گزارش ایلنا،  تیم ملی والیبال ایران موفق شد در آخرین بازی خود از هفته نخست لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر 2 آرژانتین را شکست دهد تا دست پر ریو را به مقصد صربستان ترک کند.

شهرام محمودی پشت خط‌زن تیم ملی والیبال کشورمان بعد از این پیروزی اظهار داشت: می‌توانستیم در همان ست سوم برنده بازی باشیم اما 2 ست را واگذار کردیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند تا ست پنجم را برنده بازی شوند که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و توانستیم با برد هفته اول را پشت سر بگذاریم. بابت این پیروزی خوشحالم و رفته رفته شرایط تیم بهتر خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان تیم بسیار خسته هستند و مسابقات سختی را پشت سر گذاشته‌اند. یک تورنمنت سنگین و حساس را در ژاپن پشت سر گذاشتیم و با آن شرایط آب و هوایی و اختلاف زمانی ژاپن حالا به ریو آمده‌ایم که شرایط بسیار برای تیم سخت شده است اما چاره ای نیست و بازیکنان با این موضوع کنار آمده‌اند و می‌خواهند بهترین نمایش خود را در زمین ارائه کنند. باید این مسائل را هم در نظر داشته باشیم و مهم این است که تیم تمام تلاش خود را در بازی‌ها خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۸۲۲۰۳