خبرگزاری کار ایران

باید در صربستان نتایج خوبی کسب کنیم

مهران پور: بازیکنان ایران انگیزه بالایی مقابل تیم ولاسکو داشتند

مهران‌پور می‌گوید: بازیکنان ایران می‌خواستند شایستگی خود را مقابل آرژانتین نشان دهند.

حسین‌علی مهران پور، کارشناس و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون والیبال در مورد دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران - آرژانتین به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: آرژانتین همیشه تیم قدرتمندی است و نتیجه گرفتن مقابل بازیکنان این تیم، می‌تواند به بالا بردن روحیه بازیکنان ما کمک زیادی بکند. آنها تجربیات زیادی در مسابقات جهانی و المپیک دارند. در چند سال اخیر این تیم با افت تکنیکی و تاکتیکی مواجه شده بود که با بازگشت ولاسکو مجددا به آمادگی قبل بازگشتند.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی ایران بازی را با انگیزه بالا آغاز کرد و در دو ست اول با قدرت ظاهر شد. در ست‌های سوم و چهارم انگیزه بالای آنها باعث افت تیم شد و این موضوع سبب شد تا بازی را در این دو ست از دست بدهند. ولی با توجه به آنالیز بازیکنان توسط کادر فنی و تعویض‌های لوزانو توانستیم در نهایت مقابل تیم آماده آرژانتین به برتری برسیم و هفته اول را با پیروزی به پایان برسانیم.

مهران‌پور به انگیزه بازیکنان والیبال ایران مقابل تیم ملی آرژانتین اشاره می‌‌کند و می‌گوید: بازیکنان ما می‌خواستند با برتری مقابل آرژانتین خودشان را به جامعه جهانی ثابت کنند. ولاسکو در والیبال ایران نقش زیادی داشت ولی بازیکنان ایران ثابت کردند که در موفقیت‌های تیم ملی ایران نقش مهم‌تری داشتند.

او در مورد بازی‌های آینده تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی که در صربستان برگزار خواهد شد می‌گوید: نسبت به دیدارهایی که در برزیل انجام دادیم در صربستان بازی‌های راحت‌تری پیش رو خواهیم داشت. البته در لیگ جهانی هیچ تیمی را نمی‌توان دست‌کم گرفت. برای رسیدن به جمع تیم‌های برتر باید در  صربستان نتایج خوبی کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۸۲۲۸۰