خبرگزاری کار ایران

کی‌روش و برانکو باید با هم تعامل کنند

طالقانی:‌ همه باشگاه‌ها باید در اختیار تیم ملی باشند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ باید به تاج برای انتخاب دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون فرصت داد.

دبیرکل و نایب رئیس، دو پست مهم و کلیدی در فدراسیون فوتبال است که بعد از گذشت یک ماه و نیم از انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست این فدراسیون، هنوز انتخاب نشده‌اند.

کاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مهدی تاج بالاخره چه زمانی دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون را مشخص می‌کند، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ هنوز کسی از طرف آقای تاج به هیات رئیسه معرفی نشده است. باید به رئیس فدراسیون فرصت بدهیم تا افراد اصلح را برای این پست‌ها معرفی کند.

طالقانی ادامه داد: کارهای دیگر فدراسیون به طور روزمره پیگیری می‌شود و ما مشکلی از این بابت نداریم. فقط باید تکلیف دبیرکل و نایب رئیس مشخص شود. رئیس فدراسیون وقت دارد تا با آگاهی کامل این افراد را معرفی کند.

آیا این اتلاف وقت برای انتخاب افراد شایسته جهت احراز پست‌های ریاست سازمان لیگ و دبیرکلی فدراسیون  به برنامه‌های فوتبال ایران لطمه نمی‌زند؟ طالقانی در پاسخ به این سئوال گفت: خیر، همان‌طور که گفتم باید به مهدی تاج فرصت بدهیم، حتی هیات رئیسه می‌تواند چهار ماه به تاج برای انتخاب افراد فرصت دهد. کسانی که برای این دو پست برگزیده می‌شوند چهار سال باید فعالیت کنند، بنابراین باید برای انتخاب این افراد صبر کرد.

طالقانی در مورد صحبت‌های روز گذشته برانکو ایوانکوویچ و انتقاداتش نسبت به کی‌روش گفت:‌ من در این مورد موضع جدی‌ ندارم، اما به نظرم همه‌ باشگاه‌ها باید در اختیار تیم ملی باشند تا در انتخابی جام‌جهانی موفق شویم. بهتر است این دو مربی با هم تعامل داشته باشند تا فوتبال ایران پیشرفت کند.

 

کد خبر : ۳۸۲۳۱۴