خبرگزاری کار ایران

مبلغ قرارداد حنیف میلیاردی نیست

دست‌نشان: من هم جای برانکو بودم به کی‌روش اعتراض می‌کردم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: من هم اگر جای برانکو بودم و تیمم بازیکن ملی‌پوش داشت به تصمیم کی‌روش اعترض می‌کردم.

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط کنونی این تیم گفت: در حال حاضر دنبال این هستیم تا جایی که امکانش فراهم است تیم را تقویت کنیم و از همین جهت هم چند بازیکن خارجی به ما معرفی شده‌اند که قرار است با بررسی کردن شرایط یک یا دو نفر آنها را جذب کنیم. ضمن اینکه حنیف عمران‌زاده نیز خوشبختانه روز گذشته به نفت پیوست که با توجه به تجربیات بالای که این بازیکن دارد قطعاً می تواند در مسابقات سخت لیگ به ما کمک کند.

او ادامه داد: برنامه دیگر ما برای تقویت نفت هم جذب بازیکنان جوان بومی است که در حال حاضر هم طبق برنامه برخی از بازیکنان مستعد آبادان، بعد از افطار که تمرینات تیم برگزار می‌شود کنار ما تمرین کرده و تست می‌دهند. ما هم در کادرفنی همه این بازیکنان را زیر نظر داریم و قطعاً بهترین‌ها را از میان آنها انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که هدف اصلی این تیم در فصل پیش روی لیگ برتر چه چیزی خواهد بود اظهار داست: در وهله اول باید واقع‌بین باشیم. نفت بعد از چند سال وقفه و حضور در دسته یک دوباره به لیگ برتر بازگشته است و از همین جهت نمی‌شود برای این تیم رویاپردازی کرد. صنعت نفت تیم محبوبی است و هواداران پرشور تیم ضمن اینکه انتظارات زیادی از ما دارند، این توقع را دارند که نفت در لیگ بماند و همین هم هدف اصلی ما است. البته این به آن معنا نیست که بخواهیم برای سقوط نکردن بجنگیم. منظورم این است که می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم که ضمن ماندن در لیگ، رتبه خوبی هم در جدول داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط لیگ برتر به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از لیگ یک است. ما در همین فصل نقل‌وانتقالات به دلیل اینکه مثل خیلی از تیم‌ها بودجه زیادی در اختیار نداریم نسبت به بقیه کمی با احتیاط‌تر عمل می‌کنیم. بازیکنی بود که ما دنبال آن بودیم اما یک تیم شهرستانی دیگر با پرداخت میلیاردی رضایتنامه او را گرفت و همین نشان می‌دهد کار سختی در لیگ خواهیم داشت. رقابت در لیگ برتر فشرده و دشوار است اما هدف ما هم این است که با کسب نتایج خوب به امید خدا بتوانیم یک رتبه تک رقمی را در پایان لیگ داشته باشیم.

او در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود حنیف عمران‌زاده نیز با قراردادی میلیاردی به صنعت نفت پیوسته است عنوان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست و مبلغ قرارداد حنیف میلیاردی نیست. او همشهری من است و به واسطه همین به نفت پیوست. توان ما در این حد نیست که بخواهیم به بازیکنی میلیاردی پول بدهیم.

دست‌نشان همچنین در مورد حواشی ایجاد شده در خصوص دستور کی‌روش برای عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرین باشگاه‌ها که موجب اعتراض شدید برانکو نیز شده است تاکید کرد: من هم اگر جای برانکو بودم و تیمم بازیکن ملی‌پوش داشت به این تصمیم اعترض می‌کردم. اصول حرفه‌ای این است که بین تیم ملی و باشگاه‌ها تعامل برقرار شود. کی‌روش باید بداند که اگر باشگاه‌ها نبودند او بازیکنان جوان خوبی را که الان در اختیار دارد نداشت و به مشکل می‌خورد. اما از طرفی باشگاه‌ها هم باید بدانند که تیم ملی در اولویت است و موفقیت تیم ملی منفعتش برای همه فوتبال است و افتخار است که تیمی بازیکن ملی‌پوش داشته باشد.

او در پایان گفت: من فقط امیدوارم با کمک بزرگان فوتبال و مدیران فدراسیون، در این قضیه یک تعامل خوبی بین کی‌روش و مربیان برقرار شود تا هم تیم ملی در مسابقات سخت پیش رو سرافراز شود و هم تیم‌های باشگاهی ضرر نکنند.

 

کد خبر : ۳۸۲۴۳۳