خبرگزاری کار ایران

پس از جذب کاوه رضایی

منصوریان: یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم/ شماره 9 برای کاوه است

سرمربی استقلال گفت: من پیوستن کاوه به استقلال را تبریک می گویم. کاوه بازیکن بسیار خوبی است و ما یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیوستن کاوه رضایی به استقلال گفت: من پیوستن کاوه به استقلال را تبریک می گویم. کاوه بازیکن بسیار خوبی است و ما یک خرید بسیار شیک و جنتلمن داشتیم.

وی درباره شایعاتی که پیرامون مباحث مالی قرارداد رضایی شنیده می شد، اظهار داشت: بر خلاف مسائل مطرح شده در برخی رسانه ها، مسائل مالی به هیچ وجه اولویت او نبود. در صحبتی که کاوه با ما داشت، اولویت او پیشرفت فوتبالی و مسائل فنی بوده است. کاوه روی مسائلی تاکید داشت که به مسائل فوتبالی و فنی تاکید می‌شد و نه مسائل مالی. ما درباره مسائل مالی بسیار کم و کوتاه صحبت کردیم و در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم.

سرمربی استقلال درباره شماره پیراهن رضایی افزود: شماره نه تیم استقلال برای کاوه خواهد بود. این پیراهن سالها بر تن برهانی بود که برای استقلال نمایش های خوبی داشت و گل های زیادی به ثمر رساند. حالا هم این پیراهن برای کاوه خواهد بود و امیدوارم مسیر آرش برهانی را در گلزنی برای استقلال ادامه دهد. حضور کاوه در استقلال به همه هواداران تبریک می گویم.

 

کد خبر : ۳۸۲۵۲۰