خبرگزاری کار ایران

کی‌روش خودش برای تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کند

معینی: کمیته فنی فدراسیون فوتبال در امور تیم ملی دخالت نمی‌کند

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از لغو اردوی ارمنستان تیم ملی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

بعد از اعتراض برخی از مربیان لیگ از جمله برانکو به زمان نامناسب اردوهای تیم ملی فوتبال و دستور کی‌روش مبنی بر عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات تیم‌های باشگاهی، با نظر کارلوس کی‌روش اردوی ارمنستان تیم ملی لغو شد.

فریدون معینی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان و مسائل مربوط به این تیم جزو وظایف کمیته فنی نیست و ما در جریان اینکه اردوی تیم ملی به چه دلیلی لغو شده است قرار نداریم.

او در پاسخ به اینکه تصمیم‌گیری در مورد تیم ملی به عهده چه کسی است بیان کرد: خود آقای کی‌روش و دستیارانش هستند که در این موارد تصمیم می‌گیرند و همانطور که گفتم کمیته فنی دخالتی در این تصمیمات ندارد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال همچنین در مورد آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان و انتخاب سرمربی برای این تیم اظهار داشت: در این زمینه در حال بررسی هستیم و به زودی به صورت رسمی سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان را معرفی خواهیم کرد.

معینی در پایان راجع به شایعات مربوط به حضور مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی نوجوانان نیز گفت: ملاقات ما با آقای مهدوی‌کیا صرفاً برای تبادل نظرات بود و قصدی برای انتخاب ایشان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان نداریم. برای اینکه او در حال گذراندن دوره‌های حرفه‌ای مربیگری در آلمان است و نمی‌تواند این مسئولیت را قبول کند. مهدوی‌کیا روابط خوبی در آلمان دارد که طبق صحبتهایی که داشتیم قرار شد در مورد برگزاری اردوها و انجام بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی پایه به ما کمک کند.

 

کد خبر : ۳۸۲۶۲۵