خبرگزاری کار ایران

گزارش اختصاصی ایلنا از 24 ساعت جنجالی فوتبال ایران/کی‌روش احساس شکست می‌کند؟

اگر فدراسیون درباره این بیانیه سکوت کند بی‌تردید مدیریت فدراسیون فوتبال همان راهی را در پیش گرفته که علی کفاشیان در طول 8 سال گذشته طی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته علی اکبر طاهری و مهدی تاج که بسیاری از او انتظار دارند کی‌روش را تحت کنترل داشته باشد جلسه‌ای داشتند. گفته می‌شد این جلسه بی‌ارتباط با اختلاف کی‌روش و برانکو نبود.

برانکو منتقد اردوهای بدموقع تیم ملی است و معتقد است این اردوها منافع باشگاه‌ها را به خطر انداخته است. تنها یک روز پس از جلسه طاهری با تاج بود که اردوی ارمنستان تیم ملی لغو شد و حالا بازیکنان موظفند به تمرینات باشگاه‌های خود اضافه شوند.

پیوند لغو این اردو و جلسه روز گذشته در جایی بیشتر نمایان می‌شود که کی‌روش با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، بسیار تند‌تر از گذشته توهین‌هایی به منتقدان خود روا داشته و به نوعی در واکنش به لغو اردوی تیم ملی، پاسخ افرادی را داده که از کار او راضی نیستند. بنابراین او تحرکات مربیانی مثل برانکو را علت لغو این اردو می‌داند. شاید به همین دلیل با عصبانیتی بی‌سابقه در مورد مخالفانش سخن گفته است. سرمربی پرحاشیه تیم ملی ایران حالا احساس می‌کند اولین شکست خود از برانکو را تجربه کرده است. بعید به نظر می‌رسد که این نزاع پایانی داشته باشد. برانکو نشان داده که اگر بیشتر از کی‌روش نزد افکار عمومی محبوب نباشد قطعا کمتر از او محبوب نیست.

کی‌روش حالا با ادبیاتی بی‌سابقه به مخالفانش تاخته است. موضع فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج به عنوان رییس تشکیلات فوتبال ایران بسیار اهمیت دارد. اگر فدراسیون درباره این بیانیه سکوت کند بی‌تردید مدیریت فدراسیون فوتبال همان راهی را در پیش گرفته که علی کفاشیان در طول 8 سال گذشته طی کرد. مهدی تاج که همواره تاکید دارد لیوان در دست او و کت ریاست فوتبال به تن خود خود اوست حالا باید نشان دهد که مقابل رفتارهای عجیب و بیانیه‌های تند و زننده کی‌روش در موضع انفعال قرار ندارد. در غیر این صورت باید شاهد اتفاقات تلخ‌تری باشیم. آنجا که کی‌روش خود را بدون ناظر قاطع خواهد دید و به طور حتم پا را فراتر از اینها نیز خواهد گذاشت.

 

 

کد خبر : ۳۸۲۶۶۲