خبرگزاری کار ایران

هیچکس نمی‌تواند ذهن من را بخواند

بنا: حضور هیچ کشتی‌گیری در المپیک قطعی نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچکس تا لحظه آخر و اعلام ترکیب نهایی المپیک نمی‌تواند ذهن من را بخواند.

به گزارش ایلنا، محمد بنا در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد شاگردانش در تورنمنت‌های لهستان و رومانی گفت: توقع داشتم مسابقات لهستان سطح بالاتری داشته باشد هرچند در برخی اوزان کیفیت خوب بود اما در برخی دیگر شاهد حضور کشتی‌گیران باکیفیت نبودیم اما در مجموع خوشحالم که در مسابقه‌ای که سالها به دنبال یک برنز یا یک نقره از آن بودیم بیشترین مدال طلا را گرفتیم و حتی از میزبان و تیم کره که با نفرات خوبی آمده بودند مدال‌های باکیفیت‌تری گرفتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم نفراتی مانند زیدوند و علیاری با انگیزه مبارزه کردند اما در مجموع شناخت من از این نفرات مهم است و نتیجه در چنین مسابقاتی برایم من ملاک و معیار نیست بلکه ملاک برای من تاریخی است که این را به صورت رسمی انتخاب می‌کند و تا آن زمان هنوز وقت دارم. این نفرات باید به اردوهای تیم ملی بیایند و خودشان را ثابت کنند. تا آخرین لحظه باید تمرین و مبارزه کنند و درنهایت انتخاب با کادر فنی است. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا شاهد برگزاری انتخابی درون اردویی یا اعزام به مسابقات خواهیم بود گفت: نه زمان و نه شرایط انتخابی مستقیم را نداریم. هیچکس نمی‌تواند ذهن من را تا زمان اعلام ترکیب نهایی به المپیک بخواند هیچ کشتی‌گیری هم انتخاب شده نیست. حتی عبدولی که پیش از این گفته بودیم حضورش در المپیک قطعی است هم انتخاب شده نیست و هیچکس نباید حضور خودش را در المپیک قطعی بداند.

محمد بنا درباره عملکرد بشیر باباجانزاده و امیر قاسمی در لهستان گفت: بشیر تمام فکرش پیروزی مقابل قاسمی بود و فکر می‌کرد با برد او کارش تمام شده است و نمی‌خواست دیگر مسابقات را ادامه بدهد. البته کمی هم دچار گرفتگی عضلات پشت گردن شده بود اما به او پیغام دادم که کارش به سرانجام نرسیده است و باید مسابقات را ادامه بدهد که بعد از باخت در نیمه‌نهایی با پیروزی در رده‌بندی سوم شد.

انتخاب هیچ کشتی‌گیری قطعی نیست تا زمان لازم ترکیب تیم اعلام شود. شرایط کشتی فرنگی و کارد فنی به گونه‌ای است که هیچکس نمی‌تواند ذهن من را بخواند چرا که درنهایت همه چیز برعهده من است که انتخابم را انجام دهم. مخلص رئیس فدراسیون و شورای فنی هم هستم اما مسئولیت این تیم با من است سالهاست با تفکرات خودم در کشتی زندگی کرده‌ام و به ملاک و معیارهای خودم پایبندم.

وی درباره عملکرد زیدوند در مسابقات لهستان گفت: از کشتی‌هایی که زیدوند گرفت خوشحالم دلاورانه مبارزه کرد و مقابل حریفان خوبی به پیروزی رسید البته او نمی‌خواست به این مسابقات برود چون فکر می‌کرد نوروزی انتخاب شده است و تصمیم داشت در یک وزن بالاتر در لهستان به میدان برود اما با تاکید من در 66 کیلو کشتی گرفت و خوشحالم نتایج قابل قبولی کسب کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد حسین نوری نیز گفت: او در جام جهانی باختش را توجیه کرد اما در این مسابقات مشکلی نداشت درنهایت بین او و اخلاقی هم هیچ چیز مشخص نیست کدامیک مسافر المپیک می‌شوند باید بیایند و در اردوها خود را نشان دهند از تمام دوستان در رسانه‌ها خواهش می‌کنم که گمانه‌زنی نکنند واجازه دهند من کار خود را انجام دهم.

 

کد خبر : ۳۸۲۶۷۷