خبرگزاری کار ایران

واکنش تند علی کریمی به بیانیه کی‌روش

کی‌روش که همواره در چند سال اخیر با همراه کردن افکار عمومی، حرف خود را در فوتبال ایران پیش برده است، حالا گویا بخش زیادی از این نظرات مثبت را به واسطه جبهه‌گیری کریمی و برانکو از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از چند روز پرحاشیه و اعتراض‌های فراوان برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به برنامه‌ریزی اردوهای تیم ملی که اجازه حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات تیم‌های باشگاهی را نمی‌داد. با تصمیم کارلوس کی‌روش و فدارسیون فوتبال دو سفر تیم ملی به ارمنستان و اتریش لغو شد تا برنده این جنجال پر سروصدا برانکو باشد.

البته کی‌روش که ثابت کرده است هیچ‌وقت اعتراض‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارد، این بار هم ابتدا با صدور یک بیانیه تند و سپس در یک کنفرانس خبری به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و با انتقاد شدید از مخالفان خود، از جمله برانکو و امیر قلعه‌نویی، آنها را مقصران اصلی شکست‌های احتمالی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی دانست و گفت این دو باید در قبال نتایج بد تیم ملی در آینده پاسخگو باشند.

اگرچه صحبت‌های مرد پرتغالی همیشه عصبانی، از طرف برانکو بی‌جواب گذاشته نشد و سرمربی سرخپوشان تا جایی که به گفته خودش تربیتش اجازه می‌داد در این مورد پاسخگو بود، اما در این میان علی کریمی بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس که پیش از این هم در این موضوع از برانکو حمایت کرده و حق را به او داده بود، در تازه‌ترین اظهارات خود از کی‌روش خواسته است که جرات داشته باشد و از مخالفان خود نام ببرد. کریمی همچنین به سرمربی تیم ملی توصیه کرده است که زیاد رویاپرداز نباشد و مواظب باشد به دلیل رویاپردازی سرش گیج نرود.

کریمی خودش سابقه یک همکاری کوتاه مدت را با کی‌روش دارد، همکاری که البته به دلیل اخلاق خاص کریمی و اعتراض‌های او به برخی اتفاقات حاشیه‌ای تیم ملی به شکلی نامناسب و یک طرفه تمام شد تا بعد از آن رابطه کی‌روش و کریمی تبدیل به آتش زیرخاکستر شود.

حالا باتوجه به صحبت‌های تند کی‌روش در مورد برانکو و واکنش مرد محبوب هوادارن پرسپولیس یعنی علی کریمی به رفتار کی‌روش و جانبداری او از سرمربی سرخپوشان، به نظر می‌رسد باید منتظر روزهای سختی برای سرمربی تیم ملی بود. کی‌روش که همواره در چند سال اخیر با همراه کردن افکار عمومی، حرف خود را در فوتبال ایران پیش برده است، حالا گویا بخش زیادی از این نظرات مثبت را به واسطه جبهه‌گیری کریمی و برانکو از دست خواهد داد.

 

کد خبر : ۳۸۳۰۱۸