خبرگزاری کار ایران

قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از جهانگیری و نوبخت

رئیس کمیته ملی المپیک از معاون اول رئیس جمهور در خصوص موافقت با پنج درخواست حمایت از کاروان المپیکی و همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای اجرای آن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی ضمن قدردانی از معاونین رئیس جمهور اظهار داشت: موافقت با این درخواست جامعه ورزش کشور خبر خوشی بود که در روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جامعه ورزش کشور و به‌خصوص کاروان المپیکی اعزامی به بازی‌های ریو 2016 را خوشحال و آنها را در انجام تمرینات و حضور قدرتمندانه در بازی‌های المپیک ریو برای افتخار آفرینی، دلگرم‌تر از گذشته کرد.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد به نمایندگی از جامعه ورزش کشور از دولت محترم، به‌ویژه  شخص رئیس جمهور در حمایت از ورزش کشور و دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عملیاتی شدن این درخواست و همچنین نوبخت که همواره با تسریع در امور ورزش کشور مایه دلگرمی و قوت قلب جامعه ورزش کشور بوده‌اند مراتب قدردانی و حق‌شناسی خود را به جا آورم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امید است با اجرایی شدن این درخواست در اسرع وقت با توجه به مدت زمان باقی مانده تا المپیک، شاهد حضور مقتدرانه ورزشکاران ایران عزیز در بازی‌های المپیک ریو باشیم.

 

کد خبر : ۳۸۳۱۳۳