خبرگزاری کار ایران

از بچگی استقلالی بودم و استقلالی خواهم ماند

کنعانی: هیچ وقت نگفتم من پرسپولیسی هستم/ از طرف مسئولان پرسپولیس تهدید شدم

مدافع جدید استقلال تاکید کرد: من دو فصل در پایه‌های پرسپولیس حضور داشتم و سپس به پرتغال رفتم بعد از آن به ملوان رفتم و حالا به استقلال آماده اما من مستقیما از پرسپولیس به استقلال نیامدم که این همه حواشی درست شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین کنعانی زادگان بعد از پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پیوستنش به استقلال و حواشی که طی روزهای اخیر به وجود آمد گفت: حواشی از طرف ما نبود بلکه از طرف تیم رقیب بود که متاسفانه برای من به وجود آمد.

وی افزود: من حق انتخاب دارم و قراردادم هم با پرسپولیس تمام شده بود حتی دو سال پیش با علیرضا منصوریان صحبت کردم و همه حرفهایمان را با یکدیگر زده بودیم. اینکه من گفته باشم پرسپولیسی‌ هستم را تکذیب می‌کنم و باید بگویم فوتبالم را با استقلال آغاز کردم آن هم در شهر ماهشهر.

مدافع جدید استقلال تاکید کرد: من دو فصل در پایه‌های پرسپولیس حضور داشتم و سپس به پرتغال رفتم بعد از آن به ملوان رفتم و حالا به استقلال آماده اما من مستقیما از پرسپولیس به استقلال نیامدم که این همه حواشی درست شد.

وی در خصوص اینکه در صفحه اینستاگرامش رنگ قرمز را به آبی تبدیل کرده بود گفت: اصلا چنین چیزی نیست و خوشبختانه حالا نرم افزاری مثل فتوشاپ آمده و این چیزها را برای ما درست می‌کند.

خبرنگاری گفت: این روزها ظاهرا عرقی به پیراهن استقلال و پرسپولیس وجود ندارد که کنعانی پاسخ داد دیگران را نمی‌دانم اما از بچگی استقلالی بودم و استقلالی خواهم ماند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با همه این حرفها چرا پیش از این در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود گفت: من دو فصل و نیم با پرسپولیس قرارداد داشتم و فکر می‌کردم نیم فصل از آن باقی مانده است. اول به باشگاه و سپس به سازمان لیگ رفتم که متوجه شدم قراردادی با پرسپولیس ندارم. سپس نزد مسئولان پرسپولیس رفتم و به آنها گفتم با شما قرارداد ندارم و فکرهایم را می‌کنم و به شما خبر می‌دهم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا صحت دارد شما شرط کاپیتانی پرسپولیس را مطرح کرده بودید گفت: به این گونه حرفها فقط می‌خندم من اصلا چنین حرفی نزدم و فقط صحبت رضایتنامه به آنها کردم نمی‌دانم این حرفها از کجا آمده است.

خبرنگاری گفت: ظاهرا شما از سوی مسئولان پرسپولیس تهدید هم شده بودید که وی پاسخ داد: تهدید که زیاد شدم حتی همه جوره حرف در مورد شکایت از من مطرح شد اما همه فکر و ذکرم استقلال بود و خدا را شاکرم که به این تیم آمدم.

 

کد خبر : ۳۸۳۲۸۹